Sabariz acepta el reto de liderar al PSOE cesureño en las elecciones

Publicado por Antonio Cortés en

PSOELuis Sabariz Rolán, concejal de la ACP, acepta el reto que le plantea el PSOE comarcal, provincial y gallego. Está dispuesto a integrarse en las filas socialistas y a convertirse en su candidato a la alcaldía en las elecciones de mayo.

Se muestra agradecido por el ofrecimiento recibido y sostiene que es un proyecto ilusionante y positivo para la localidad cesureña, convencido, también, de que tiene muchas más posibilidades presentándose por el PSOE que repitiendo con una formación independiente y de carácter vecinal que después de ocho años está perdiendo fuerza y diluyéndose.

Dispuesto a integrar a los suyos en el PSOE y a abanderar el nuevo proyecto de la izquierda, Sabariz reconoce que las conversaciones ??han avanzado muchísimo?, aunque explica que la decisión final se tomará este fin de semana, y será entonces cuando se comunique oficialmente la integración o fusión de fuerzas.

El aún concejal independiente también recibió ofrecimientos desde el Partido Galeguista, argumentó ayer que la idea partió del propio PSOE, e incluso esgrimió que en las últimas reuniones se habló ya de las necesidades más acuciantes para Pontecesures y de un posible proyecto electoral, aunque sin llegar a concretar la lista.

Lo que sí parece claro es que él y el todavía líder del PSOE local, Oscar Gerpe, no compartirán puestos de salida en la candidatura, toda vez que las discrepancias políticas y personales entre ambos son más que evidentes. Algunos creen que sería ??como tener dos gallos en el mismo corral? y que, tarde o temprano, acabarían peleándose.

Respecto a esto Sabariz declina pronunciarse, al igual que hace el propio Oscar Gerpe, quien confirma las negociaciones pero apostilla que ??aún no hay nada cerrado oficialmente?.

Tratando de explicar todo el proceso, dice Gerpe que ??hace tres o cuatro meses intentamos agrupar al mayor número de fuerzas posible en torno a nuestra candidatura e incluso hablamos con Sabariz para que pensara su integración, pero nos dío largas.

Sin embargo, hace apenas unos días se celebró una asamblea del PSOE y apareció Juan Forjan, secretario comarcal de organización. Fue entonces cuando informó que los contactos con Sabariz habían avanzado mucho y de que su integración podría ser realidad en breve.

En esa asamblea salió a relucir que al menos 7 de los 12 miembros presentes apostaban por la continuidad de Gerpe (entre ello sus familiares más cercanos). Estaban dispuestos a aceptar la entrada de Sabariz, pero no de número uno. Sin embargo, Forjan dejó clara constancia de que la cúpula socialista quiere apostar por la renovación y un cambio total, dando entrada para ello a ACP y colocando a Sabariz como cabeza de lista.

Lo que ocurrió fue que ??nuestra agrupación defendió su postura, dice Gerpe, y el representante del partido en la comarca planteó la suya.

??Los intereses de la asamblea quedaron claros, y ahora el partido decidirá…si toma una decisión que no me guste me marcharé y punto, no hay por qué hacer un problema de esto?, añadió el concejal.

Para terminar, Gerpe declaró que en su condición de secretario general aceptará ??lo que diga el partido y las decisiones que tomen los órganos internos, siempre de forma dialogante, amistosa y civilizada.

Oscar Gerpe tenía hasta hace muy poco, y parece que aún le quedan, ciertas esperanzas de repetir como candidato socialista. En la ejecutiva local, integrada por sólo 14 miembros, parece disponer de apoyos, aunque bien es cierto que la mayor parte de sus afines pertenecen a su propia familia, de ahí el respaldo.

Pero su postura ante el ofrecimiento del partido a Luis Sabariz es radicalmente opuesta a la que mantuvo Ayda Filgueira en O Grove.

Cuando la secretaria general meca se enteró que la cúpula socialista había elegido a José Cacabelos Rico para luchar por la Alcaldía y la había apartado a ella, Ayda Filgueira dijo tener el respaldo de su ejecutiva y decidió echar un pulso al partido, plantándole cara hasta las últimas consecuencias, es decir, hasta que el PSOE decidió cesarla a ella y a toda la ejecutiva local. Oscar Gerpe no toma el mismo camino, sino que dice que asumirá totalmente la decisión final de su formación y se compromete a dejar el camino despejado a Sabariz. ??Esta agrupación y esta ejecutiva local siempre se caracterizaron por asumir los mandatos del partido y defender sus intereses por encima de las preferencias personales, porque sei así fuera estaríamos en lista independientes y no en el PSOE… pues eso es lo que vamos a hace ahora, asumir lo que diga el partido? esgrimió ayer Oscar Gerpe. Además, asegura que él ??jamás? se enfrentará a su formación, e incluso quiso dejar claro que él ??de ninguna forma? hará una candidatura alternativa si ahora lo apartan del PSOE.

:: FARO DE VIGO :: 26/01/07


148 comentarios

Warrior · 26-01-2007 a las 09:53

MOI BEN OSCAR COMO TEN QUE SER.

Luis Angel Sabariz Rolán · 26-01-2007 a las 10:12

Desta información e así a botepronto desexo matizar:
1-Nin eu nin os membros da ACP aceptamos, ata agora, a integración na lista do PSOE. Tomaremos a decisión nos vindeiros días en base ao diálogo mantido e valorando o que pode ser mellor para os intereses de Pontecesures.
2-Que discrepo na interpretación de que a ACP ía perdendo forza cara os comicios de maio. Fixemos un traballo importante para incorporar xente nova á lista e estamos ilusionados tanto haxa ou non integración no PSOE.
3-Teño unhas relacións correctas tanto con Oscar Gerpe como cos demaís membros da asemblea socialista. Persoalmente nunca tiven problema algún con Oscar. Politicamente tiven acordos con él en determinados temas e diferenzas noutros. Iso e o lóxico na política.

Minotauro · 26-01-2007 a las 14:36

Don Luis, ¿pactará usted con Angueira? ¿o tal vez busque apoyos en el PP? Lo que está claro es que no va a gobernar con malloria, y su apoyo al Partido Socialista es imperativo apoyo a Álvarez Angueira. El Partido Socialista de Pontecesures está condenado a ejercer de embudo hacia el BNG. Si busca lo mejor para los intereses del pueblo, reflexione; «Más vale solo, que mal acompañado»

TIZAS · 26-01-2007 a las 16:10

Que sorpresas nos da la vida. Sabariz, perdona po el piropo, pero eres un «macho cabrio». Te aprovechas de la situación del SOE de Cesures. Tiene razón Minotauro, ¿Que harás si no obtienes mayoría?. Supongo que pactaras con los que más te convenga, como hicistes con la ACP, entras en el gobierno con el BNG y apoyas al PP. ¿Por qué?. Te voy a decir lo que pienso: A ti no te importa el pueblo (estuviste en el gobierno ¿y que mejoras hubo? Parcheado de caminos y «corredoiras». Estas en la oposición y te dedicas a salir en la prensa y en esta página, comentando lo que solicitas e informas de lo que solicitaste. ¿Pero que se hizo?. Aunque todos pensamos lo mismo, durante todo este tiempo solo se lavó la cara. Este pueblo necesita gente que tenga ganas de trabajar, que apueste por el progreso que se vea que se esta luchando. Pregunta: ¿Lo vas hacer tú? Con un partido con siglas importantes. ¿Lo dudó? Seguiras siendo Sabariz, el cronista oficial del reino.

SIMPANTIZANTE SOE CESURE?O · 26-01-2007 a las 16:28

Que disgusto me acaban de dar os do SOE (local,provincial e se están enterados nacional). En que cabeza lles cabe poñer a Sabariz de nº 1, é que o pobo ten que sufrir outra vez, Sres. engañaronse de candidato, aínda que pode ser, que el se ofrecera, non é de extrañar, coas relacións socialistas (enchufes)que ten, todo pode ser. ¿Creo que non me engaño Sr. Sabariz?. Rogolles ós socialistas de Cesures que teñan a ben pensar o que pode facer ese Sr. co partido, do cal me sinto orgulloso.

Luis Angel Sabariz Rolán · 26-01-2007 a las 20:13

Aínda non se tomou a decisión e xa me estades a dar paus, a falar de pactos, a chamarme pouco menos que inútil e a dicirme que fun a ofrecerme ao PSOE. Se para «Minotauro» opina que é mellor que vaia só e para «TIZAS» e «SIMPATIZANTE SOE CESURE?O» o PSOE non debe deixar que vaia de cabeza de lista pois hai que respectar a súa opinión. Reitero que a ACP tomará a decisión que, ao noso xuizo, sexa a mellor para os intereses de Pontecesures, dende o noso punto de vista, claro. O certo é que a ACP non foi a chamar á porta doutras forzas políticas nin se aproveita da debilidade de ninguén. Nos nunca nos metimos nas cuestións da agrupación socialista de Pontecesures e corespóndelle ao partido tomar as decisións que considere oportunas.
Seguirei sendo cronista da páxina pase o que pase porque gostame colaborar con este medio.

Minotauro · 26-01-2007 a las 20:23

Yo no le he dado nigún palo Don Luis, solo digo que si se fusiona con el PSOE no le quedará otro remedio que apoyar a la persona que lo ha estado desvirtuando todo este tiempo; y seguiremos con más de lo mismo, un gobierno oportunista en el que todo el mundo tiene afanes de protagonismo y para el cual lo más importante es el beneficio propio. Desde hace ya unos años la frase «Queremos lo mejor para Pontecesures» se está convirtiendo en un «Quiero una silla caliente y una nómina a fin de mes».

SIMPANTIZANTE SOE CESURE?O · 26-01-2007 a las 21:16

Sr. Sabariz: Non lle estamos a dar paus a nadie e menos a Vdes., seriamos penados por lei. O que penso que os comentarios anteriores, son para que Vde. teña presente que ó parecer non agrada «a decisión que vai tomar». Estiven falando na casa é de 7 votos, me parece que non vai levar ni un, aínda que nos pese, o millor non imos a votar, para ter a conciencia tranquila. Teña ben saber que nos llo comentamos aquí, pero xa hai rumores que precisamene pensan coma nós. E non queremos que se senta desprazado no pobo, pero Vde. está ben na política como independente, non ten carisma para encabezar unha lista como un partido coma o PSOE. Repito necesitase unha persoa nova, renovadora. Vdes., tanto o Sr. Angueira,o Sr. Randulfe ou o Sr. Souto, e como olvidarse da «dama de ferro», xa se sabe no pobo como traballan. Necesitase reemprazar os que están. Aquí como nos EEUU, 8 anos e renovación. Ollo que non son de dereitas, pero ten a súa lóxica. Non se enfade Sr. Sabariz, nin se poña nervioso, como Vde. di,»esto e politica» e hai que asumir os comentarios que o alaban ou os que o poñen pola terra.

TIZAS · 26-01-2007 a las 21:27

La ACP no fue a llamar a ninguna puerta ¿Y Ud.? Me estuve preguntando si la ACP tiene una lista ya preparada, si así lo fuera, los transfugas del BNG, PP y de IP, que irían en ella,(de momento no se sabe, pero uno se puede imaginar, teniendo presente la anterior) pasarían a la del PSOE. ¿Y la del SOE? Para todos los comentaristas y vecinos de Cesures. Udes. se imaginan que «cóctel» saldría de esa mezcla.

Tilán · 26-01-2007 a las 22:56

Falar de renovar é moi fácil, pero cántos de nós estaríamos dispostos a meterse nun fregado político, tendo coñecemento da cuestión que se afronta, porque falar é doado, pero sendo conscientes do que supón dirixir, representar, xestionar un Concello non é para subirse ó carro sen máis…

Hei de admitir que segundo as súas verbas, Don Luis Angel ainda non decidiu esa fusión/subrogación/invasión/acordo/integración como se lle queira chamar, no grupo político PSOE.

Polo tanto, hei de entender, que como parvo o Don Luis Angel non me parece, me pregunto ¿por qué?.

Para elo ocurrenseme varias posibilidades:

Oportunismo. Se é esto non sei que oportunismo vai buscar ó PSOE de Pontecesures, tal como está. Sería se lograra movelo de onde está, LA RESURRECI?N DE LOS MUERTOS, o cal sería ESTUPENDO.

Protagonismo. Xa que meténdose nun partido que electoralmente falando está baixo mínimos e sen dirección, que él se faga cargo da súa dirección súponlle a nivel mediatico un BOOM, pero a nivel de resultado electoral é toda unha AVENTURA de MEDIUMS.

Suicidio político. Se está predicando continuamente contra o INDIGNO e rematado o proceso electoral se ve obrigado a apoiar ao seu adversario por mandato cupular psoista, a súa vida política sería precisamente eso, un SUICIDIO.

A REALIDADE, supoño. E supoño que, ou se trastornou transitoriamente (co cal como xa teño dito sería unha eximente)ou como entendo que fai as cousas PENSOUNAS TODAS, e cando mantivo os contactos coa xente do PSOE, tería que pór as cartas hacia arriba, agarraría ao toro polo almacén da testosterona e diríalle catro cousas, PORQUE PARVO NON ?, ou eso é o que parece, terá outros vicios/defectos, pero PARVO, (xa pudo espabilar estando co INDIGNO).

Digo pois, supoño que él non o confirmará por este medio, pero as directrices tiveron que ir encamiñadas neste sentido, a noticia da prensa medio indicou a dirección, i é que a limpeza dentro da casa antes habitada tiña que ser, senon total, caseque total, e que tería que ter carta blanca para dirixir a embarcación, xa que se non foi así, estaría matándose contra unha laxe.
Claro éstas serían as súas condicións, outra cousa é que se lle aceptaran pola parte cupular soísta, e outra cousa máis importante A REBELI?N a bordo que se pode montar ó estilo MECO.

Ten pelotas este tío, porque métese en cada unha de carallo, con perdón. Pero bueno intentando xustificar esta AVENTURA sigo a preguntarme máis alá, do que o ollo ve. Este home debe ter á vista algo lóxico para un común, vulgar, ou mortal, i é que ten que ver VENTAXA para SMALLVILLE con esta súa acción, o que non me cadra é que ten moitos escollos que salvar antes de tocar META, é moi difícil, todo o camiño a recorrer para abrigarse baixo o PSOE, alcanzar alcaldía.
Sae dende cero co PSOE, ou esto pega un VUELCO ESPECTACULAR, o menuda aventura, estilo de la QUADRA SALCEDO, conflicto interno co partido, un partido alá abaixo, NUNCA SE SABE, pero en fín.

Volto pra atrás e digo se o obxecto desta operación é facerse co amparo dun partido PSOE que está a governar a nivel autonómico e nacional, o cal suporía unha «inmersión» acertada pero unha «inversión política» arriesgada pola banda que o protagonista lle corresponde.

«Inversión política arriesgada» xustamente por todos esos pequenos conflictillos que tería que resolver:

Primeiro: na propia casa PSOE (que se dí en dúas palabras, pero ten tela, ahí dentro haberá simpatizantes e non.

Segundo: o triunfo electoral que se ve difícil, a simple vista, non se esqueza de que es intentar ponerse de 0 a 100 en pocos meses.

Tercer conflicto, de no alcanzar maioría suficiente para governar, en vulgar vulgar …¿como hostía se va a masticar el tema de los pactos?

Tres conflictos, tres moi complicados.

Supoño que o «perseverante político» xa os tera estudiados, pero ignoro se os terá solucionados… TEMA DIFICIL don Luis Angel.

A nivel do comentarista dicir que a idea é moi boa, PORQUE SUPORÍA UNHA AUTOPISTA HACIA A RIQUEZA ¿? E A FACILIDADE PARA OBTER COUSAS PARA SMALVILLE, se ese movemento se fixo con esa intención, un 10.
Pero eso dende aquí visto está moi lonxe e obviamente o camiño a percorrer é dificil, ten moitas conxeturas e a sorpresa estará nese percorrido á orde do día.

DIFICIL CUESTION, DIFICIL DECISION, é loxico, sen risco ¿que hai?.

De saír ben a operación, sería do máis ilusionante, PERO… hai un pero, hai moitos obstáculos que saltar, moitos, polo tanto a decisión é dificil….alá vostede e o seu grupo, PI?NSENLO BIEN, a xente do PSOE podería entendelo como bo para o pobo e considerar que durante tanto tempo sen resultado non sería malo probar con outro candidato e outra xente para ver…. pero eso é dificil, porque supoño que entenderán que con tanto tempo no SOE, xa é un pouco propiedade deles, é entendible, pero non eficiente esa posición.

Se a ACP decide pois a integración, que PROVIDENCIA lles ampare, sempre en ben da nosa querida SMALVILLE.

Boa noite.

Paspallás · 26-01-2007 a las 23:14

Hai bó debate hoxe. Parecen que queren asustar a Sabariz e que se frene isto. O que pasa e que con esta sorpresa é o verdadeiro protagonista da vida municipal.
Sabariz agora xa non vai ser o «llanero solitario» que dicia kaka-tua. Vai aparecer rodeado de tódolos prebostes socialistas prometendo cousas. ¡Qué cabreo ten Angueira!. E Randulfe xa non sabe que facer

Luis Angel Sabariz Rolán · 27-01-2007 a las 12:29

Claro que asumo as críticas «SIMPATIZANTE SOE CESURE?O». Comentas que estás en contra da miña integración na lista do PSOE, de que non teño carisma, que dos sete votos da túa casa non terei ningún, etc…. E unha opinión a valorar pero tamén hai xente que pensará o contrario. ¿Ou non?.
Por suposto, «TIZAS», eu tampouco fun a chamar a porta algunha. Non entendo a referencia ao transfuguismo. Vaise presentar unha lista para as eleccións locais 2007 e pode figurar nela calqueira persoa, independientemente do seu pasado político. Isto non é transfuguismo para nada pois hai unha nova convocatoria electoral. De tódolos xeitos e neste intre, as persoas con que contamos non foron con outras forzas no pasado. Ao mellor pode ser incluída algunha despois. Se está connosco e góstanlle as ideas que temos, ¿Por qué non vai ir?

SIMPANTIZANTE SOE CESURE?O · 27-01-2007 a las 21:03

Sr. Sabariz comenta que vaise presentar unha lista e que pode figurar nela calqueira persoa. Ollo, se acepta ser o candidato do PSOE, non estamos a falar dun partido independente ¿e a xente do PSOE? ¿Non vai contar con ela? Xa, supoño que fará unha lista, moi independente dacordo ca súa entrada no partido, pero recorde, Se acepta, Vde. representará un partido cunhas siglas, non o olvide. Non use o partido para súas metas persoais, a entrada o governo local pola porta grande. De tódolos xeitos, pensa que a xente o ten moi valorado, pero entenda que ainda que non lle extrañe está avalidado como os outros opoñentes.
Tilán, hai persoas neste pobo, aínda que non o creas, que poden representar, dirixir ou xestionar o concello, ou pensas que os que están o fan millor, mandar por mandar, todos valen, queren ser os protagonistas da «peli», e saír na prensa e Telesalnés, para facer pensar os ciudadáns, «… que bos sons e como falan, teñen don de xentes».
Tilán tamén che digo que o Sr. Sabariz, non vai pasar de 0 a 100 en 4 meses, pois este Sr, xa se pasou varias veces de revolucións, así que non sei o que ti opinas, pero debes coñecelo moi ben, debes de comer e cear con él tódolos días. A veces dame impresión que sodes dúas almas xemelgas,ata te atreves darlle consellos, e eso que o defendes do apelativo de «Parvo». Hai Tilán, eu de ti, poñeriame en contacto co Sr. Sabariz e ofreceriame para entrar na súa, xa pensada lista. ¿Ou xa estás dentro?

Tilán · 27-01-2007 a las 22:49

«Simpatizante SOE Cesureño», dou por suposto que no pobo hai xente válida;… pero a cuestión foi exposta claramente:

«Pero cántos de nós estaríamos dispostos a meternos nun fregado político, tendo coñecemento da cuestión que se afronta».
? doado darlle o pico sen máis, pero se se fala dende a responsabilidade entendo que non é así. De todolos xeitos a solución está na man da xente, é dicir nós podemos libremente elexir a quen o faga ben, e non elexir a quen o faga mál. Cuestión de 4 anos…

Este comentarista xa dixo noutra ocasión a este mismo respecto que:

Tilán non pode ir en listas, xa que non se cree nada dos humanos, nada dos humanos, por falsos, Tilán intenta utilizar a razón e non lle da resultados, co cal trata de utilizar a deducción e a intuición, e nese intre aparece algo fatal que é a cuestión ?? todo isto ¿para qué? ?? cuestión que nos desperta da estúpida nube á que nos subimos, que é a bobería chamada ilusión, que desgraciada ou afortunadamente é combustible (que non Gasoil) para ir vivindo.

Co Don Luis Angel aínda non me peguei unha papada nin unha copiosa cena, non che digo que non me gostaría, non teño eu nivel para alternar cos políticos, non me disgustaría para nada darme unha papada diurna ou nocturna co Sr. Angueira, pero eu son un ninguén, co que… vexo lonxe esa posibilidade…

Eu, consellos dinllos a Angueira e dinllos a Randulfe, a Angueira para que tivera sentido, pero non fixo caso, e a Randulfe para que non se cerrara en banda, e aínda non sei o resultado.

Eu non sei se o «alusionante» lee a páxina, pero consellos deste comentarista houbo para todos, para todos, co cal «simpatizante soe Cesureño» insisto, antes de falar, hai que…. ¿de acuerdo?

¿cántas veces a Molulo o noso molulo lle dixen ¿pero qué fas? Retoma o tema luisiño… pero luisiño non fixo caso… a súa bola…. vale. O Sr. Sabariz decidiu ir no PSOE alá él, xa lle desexei sorte, se lle sae ben e trai cousas pra a parroquia de San Xulián de Requeixo, ¡perfecto! que non as trae pois mala sorte…

Por certo «HERMANA MAYOR» dime algo, porque agora o «»llanero»» xa non parece tan solitario, se semete no SOE, !!!nin Dios¡¡¡, ahí vai ter xente a esgalla, supoño.

Pois nada: !!!!Con Ben ata terra… cambio…

E pra os de Herbón…. seique só eles poden roer… !!!!manda…¡¡¡¡

Good night.

SIMPANTIZANTE SOE CESURE?O · 28-01-2007 a las 14:28

Tilán,non son «ilusionista», «non vivo de ilusións», soamente opino e penso, supoño que o de opinar e pensar é libre ¿non?. Aínda que non o creas vexo esta páxina. Se comento as cousas é porque realmente,as analizo e cuestiono, xa sei que cada quén é libre de dar a súa postura, ou só a podes facer ti. Direiche que «sí», as veces, tes a razón. Con respeto a «mollarse», as persoas que realmente, valen para dirixir, governar e xestionar… no pobo, non é que non queiran, é que os chamados «políticos» da vila, non queren que se integren, porque poden ser máis «valiosos» e non andan ó «rollo» deles. Eles non poden xuntarse con estas persoas, podenlle quitar a credibilidade, éstes (os políticos) están orgullosos da súa «política de aldea e de tabernas». Porque coma ti sabes, a chamada política deste pobo, non se fai na «casa grande» senón, pola calle e polos bares. Reitero que non vivo de ilusións, vivo día a día, neste pobo, e sei o que se «come» ano tras ano. Aproveito a ocasión, dándolle a noraboa ó Sr. Sabariz, consigueuno. Agora ten 4 meses para convencer os militantes e simpatizantes do SOE cesureño. Boa tarde.

Lois de Valga · 28-01-2007 a las 15:22

Creo que o BNG de Pontecesures está de noraboa.
A xente vaino ten ben doado dende o principio, escoller entre un pacto PP-PSOE ou dalle o apoio ó actual goberno nacionalista.
? que non hai mais opcións. A xente socialista de tódala vida non creo que apoien este pacto antinatura coa ultradereita española.
A derradeira opción que se me ocurre, é que Sabariz se retracte do dito anteriormente contra o alcalde, e entre outra vez no goberno co BNG.
A min gustaríame que Sabariz diga que vai facer. Ainda que son dos que pensa que non dirá nada ata despois das eleccións, e según sexa o prato que lle ofreza o PP, decidirá que facer, sempre claro, que non houbese maioria absoluta por parte de Angueira.
Só espero que os cesureños teñan bastante sentido común.
Saúdos dun valgues dende Catalunya

Minotauro · 28-01-2007 a las 15:56

El PP no es un partido de ultraderecha, es un partído político como otro cualquiera.

kaka-tua · 28-01-2007 a las 20:42

SI TILÁN, esto semerece un bo comentario. Dende que o lein non daba crédito á nova. E acordarme do comentario de Paspallás: O que importa é o obxetivo, si señor!!! Claro que cambia todo o escenario político… Só 4 listas: PP, BNG, IP e PSOE. Se Maribel corre perigo de desaparecer do escenario político, pois perdeu apois coma as familias da Sapateira e de Sarita-Richar (pao tremendo), ademais do que ??raxan? dela. Quedaría a cousa en mans de 3… UFFFF que difícil para todos…. 2 dias facendo ??traballo de campo? en bares do pobo fanme chegar ás conclusións de que:
– ? un ??golpe de efecto? favorable a Sabariz.
– Angueira vai sufrir moito desgaste, pois bastante xente que antes o votara manifesta estar descontenta por todo o que ??cheira mal?. E si non lle votan ó BNG ¿quen crees que se merece a credibilidade?
– Tamén é certo que, sobre todo pola banda do PSOE hai certo ??cabreo? con esta nova, pois Gerpe tiña algúns fans e seguidores, e haber que fan mañá.

O primeiro que TE?O/DEBO de facer é ??descubrir a cabeza? e saudar respetuosamente ó Sr. DLA (antes chamado ??llanero solitario?). Prometeu novas con sorpresa e cumpleu. Polo tanto ó ??Cesar o que é do Cesar…?.

Pero as noticias da prensa destes dias fanme ver unha serie de cuestions para reflexionar nelas, na liña do bo comentario-analise de Tilán:

– ¿Está feita a integración no SOE ou non? Vanse producindo noticias pero queda a mais importante: ¿Integración ou conquista das siglas e exterminio dos actuais moradores no SOE?.¿Tamén Daniel e o ??clan da Prazuela? van perdela cabeza, ou están contentos ca nova?…

– ¿ O porque o ??llanero solitario? (ou DLA) decide integrarse nun partido? Sempre defendeu (aquí mesmo) a sua independencia… Claro que o chamaron, non foi él a venderse, ¿pero acepta así sen mais a proposta de ??matrimonio? e de ??botar raices? ¿cal vai ser a ??dote? (inversions da Xunta etc…)? ¿Ou era medo de non sacar 1 tan siquera?

– O ??dia despois? en maio. ¿Estou dacordo con Tilán: SABARIZ NON ? PARVO, NIN EST? TOLO (esas definicións deixámolas para Angueira). Polo tanto sabe que, en caso de que sacase menos votos que o BNG tería que pactar con Angueira, e darlle a alcaldía. ¿Alguén se cree isto? Eu non. Pola sinxela razón de que logo do que tivo que aturar do alcalde non vexo a Sabariz sentado a negociar nada con él, e moito menos darlle apoio nengún… (Se me equivoco, Sabariz, diríache á cara que eres un PELELE)… Polo tanto a ??xogada? a de estar encamiñada a outra posibilidade… ¿Votarse a si mesmo no momento de nomearse alcalde e haber que fai o PP?… Outra non vexo..
(O que sei é que ese día reservarei sitio na primeira fila dese salón de plenos. Hai citas as que non se pode faltar. Hai espectáculos que non se deben de perder…)

– O papel dos dirixentes do SOE. ¿Ides autorizar a Sabariz a unha xogada á que non autorizachedes hai 3 meses ó voso candidato e lider Oscar Gerpe (alcaldía con apoio do PP? ¿Contradictorio verdade?

– Oscar Gerpe and company. ¿Vai aceptar sen mais a súa retirada da política municipal? (Ollo que falamos dun home que inda cree nos ??cesureños de pro? (el dixit nun pleno certa vez). ¿Non me digas Oscar que vas acabar votando ó PP, ou a Maribel, ou a Angueira? No Grove montaron ??guerra civil? dtro do SOE pero a ??peito descuberto? de frente e de cara coma fan os valientes e/ou desesperados. A ??morrer matando?, ??David contra Goliat?, pero de frente ¿E ti?

De todolos xeitos, que pobo temos… a «renovación» pasa por: SABARIZ e RANDULFE…Definitivamente ??no estamos locos, que sabemos lo que queremos, vive la vida igual que si fuera un sueño?… Singed by Ketama…

Boa noite a todos menos pra 1.

Para Minotauro . Por Lois · 28-01-2007 a las 21:45

Como otro cualquiera NO.
– Nega os dereitos civís mais básico aos homosexuais.
-Intenta identificar inmigración con delincuencia, cando os galegos sabemos moito diso.
-Nega que o galego teña o mesmo nivel que o castelán, cando o mormal que o galego teña mais dereitos por ser a lingua propia do país.
-Manda os soldados españois a guerra a Irak, para apoiar a politica imperialista dos EEUU.

Tes que escoitar a COPE un pouco, para ouir como os acólitos do PP fan cáseque un chamamento as armas contra os que eles din usurpadores do poder. E se tes algo de corazón, entraríache gañas de vomitar ao ouilos.
Sei que a nivel de concello é dificil ver aquel viciño como ultradereitista, pero o certo é que apoia e lexitima tales accións.E se non está dacordo que se presente por outro partido.

Paspallás · 28-01-2007 a las 23:59

Coidado Lois que non estás no Congreso dos Deputados nin tampouco no Parlamento de Galicia. Defendes ao Bloque: ¿Que che parecen esas papadas para os vellos que organiza Quintana con callos, borracheiras?. Mira, na de Pontevedra había máis de 10.000 vellos e se gastaron 300.000 ? ¿Estás de acordo que cos cartos de todos se faga iso?. ¿Non criticábades tanto ao vello león Fraga?.
Eu quero falar de política local e aquí o BNG ten un paxaro de manda truco no alcalde. Analiza a páxina e verás que practicas ten o teu defendido: gasoil polo morro, acompañantes de moka…., a familia e os amigos todos para o concello a dedo. Ven a algún pleno e verás….

Luis Angel Sabariz Rolán · 29-01-2007 a las 10:12

Non me expliquei ben co das persoas que poderían ir na lista do PSOE. Loxicamente deben ser persoas abertas, dialogantes, tolerantes e progresistas que se atopen digamos «cómodas» na lista deste partido. Eu non vou a utilizar as siglas no meu proveito nin presumo de nada en materia de valoración. Os veciños decidirán co seu voto.
Aínda non son o candidato proclamado e pouco teño que dicir sobre futuros pactos. Todos coñecedes que considero, por moitísimas razóns, que o actual alcalde non é a persona idónea para ocupar o cargo. De tódolos xeitos, de confirmarse esta integración, imos traballar dabondo para gañar as eleccións cunha lista de persoas motivadas e dispostas a traballar por Pontecesures.

"Nunca Mais" · 29-01-2007 a las 12:51

Buenas tardes!

La verdad es que los Cesureños estamos cansados de que los políticos intenten «hacer chapuzas» políticas y sociales en nuestro pueblo.
Se habla mucho de elecciones, de gasoil, de intimidades de los miembros que se dedican a hacer política, se intentan atacar los unos a los otros (porque probablemente piensen que su propuesta es la mejor)…y la verdad que yo ya me siento saturada de tanto «circo»!y me parece triste decir que se está dando una imagen de Pontecesures deplorable;ya que tener fama de «narcos»,de «corruptos»,o de ser un pueblo «sin Unión»,no es como para sentirse orgulloso.
Probablemente mi mensaje quede pronto en el olvido,porque parece que la voz de los que pedimos respecto para nuestro pueblo no se valora tanto.Pero me parecía importante expresarme…porque las palabras que no se dicen,simplemente nunca existieron!…Y yo pretendo que a los que revindicamos claridad y honradez…se nos respecte y escuche…porque también existimos!No pretendo dar lecciones de moralidad a nadie.Pero invito a que la gente reflexione si es lo que quiere para nuestro pueblo?Yo NO!Por ultimo quiero precisar que no quiero alagar a ningún partido(aunque mi nick pueda prestar a confusión.Lo de «Nunca Mais»…es porque la impotencia me hace desesperar…y yo quiero creer que aun hay esperanzas para cambiar el camino hacia la deriva que llevamos recorriendo desde hace mucho tiempo!),ni criticar a ninguna persona que intente gobernar Pontecesures,pero realmente porque atrae tanto el sillón de la Alcaldía?Por qué el Poder transforma a las personas?Qué intereses hay detrás?Y sobre todo qué precio tenemos que pagar aquellos que confiamos en Pontecesures?

Un saludo.

Luis Angel Sabariz Rolán · 29-01-2007 a las 13:32

Estou totalmente de acordo contigo. Eu tamén reivindico claridade e honradez. Claro que debía haber unión entre todos pero tampouco me considero responsable do que está a suceder. Unidos sí, pero o alcalde non fomenta a unión coas súas actuacións (tes información dabondo nesta páxina) pois non conta connosco absolutamente para nada. Por outra banda un concelleiro non pose mirar para o outro lado coas irregularidades que se cometen (tamén tes moita información). Non vale todo «NUNCA MAIS» pero o problema de que un concello non funcione é sempre dos que teñen a responsabilidade de gobernar.
Eu estiven sete anos no poder ao formar parte do goberno municipal e non me transformei en absoluto dende ningún punto de vista. E moi lexítimo para calqueira veciño aspirar a seren alcalde. O pobo debe decidir e non debes falar de que se vai aos cargos sempre por intereses ocultos. Tamén hai persoas serias e honradas.
Comprendo a desmoralización que temos todos polos casos de corrupción nos concellos pero debemos confiar en que ao final a xustiza actúe e desenmascare aos responsables. E difícil pero ten que ser así.

"Nunca Mais" · 29-01-2007 a las 14:26

Gracias por recomendarme que me informe.La verdad que antes de opinar siempre intento hacerlo, pero a veces la información es subjetiva, o manipulada según los intereses de ciertas personas.Con mi mensaje no pretendía señalar a nadie,ni pedir responsabilidades a personas que no me puedan ofrecer soluciones(ni a las que lo puedan hacer…porque no tengo ni confianza,ni esperanza en el futuro político de Pontecesures!) .Era simplemente una reflexión personal para transmitir lo que siento.Por otra parte me sienta mal que utilices mi comentario como trampolín para cobrar protagonismo(está muy bien que te hayas esforzado en hacer las cosas lo mejor posible…pero mi mensaje no apuntaba a ningún personaje político).Para concluir me parece que en ningún momento dije que los aspirantes a la alcaldía tuviesen algún interés oculto o poco honrado(siempre es desagradable que tergiversen las palabras que se dicen de buena fe, de corazón.Y molesta bastante que se pretenda «meter palabras» en la boca de las personas cuando no se corresponde a lo que pretenden decir.Pero puede ser que yo no me supiese expresar adecuadamente, y si es así lo siento!).Lo único que me llama la atención es la guerra abierta(y a veces a traición) que se lleva a cabo para ocupar ese puesto.Por lo tanto considero que el merito de ser alcalde es querer a nuestro pueblo, apostar por él, e intentar que mejore la calidad de vida de sus habitantes.La verdad que no pretendo hacer un Master en política.Pero me parece esencial que se escuche mi voz, como la de todos los Cesureños.Porque yo valoro la LIBERTAD de expresión!Gracias por no querer darle otro sentido a mi comentario.Porque lo único que pretendía era plasmar mis sensaciones, sin entrar a valorar ni a juzgar a nadie.

Luis Angel Sabariz Rolán · 29-01-2007 a las 14:38

Naturalmente a miña información é subxetiva pero non manipulada. E moi aconsellable que consultes outras fontes para teren unha opinión máis obxectiva. Por suposto, eu fago reflexións coma tí, e non é a miña intención ser protagonista. A xente que segue esta páxina penso que xa ten bastante clara a súa valoración dos membros da corporación.
Un saúdo sinceiro, «NUNCA MÁIS», e grazas pola túa aportación

Paspallás · 29-01-2007 a las 19:42

Nunca Máis, comparto contigo algo de razón pero tamèn e verdade que se ti ves como falta tanto gasoil, os veciños merecémonos que o digas inda que poida parecer un pobo miserable. Ten en conta que a larga o miserable é o responsable do desfalco do gasoil; nós vamos a seguir querendo a Pontecesures a pesar da xentuza que está a governarnos (BNG).

outro simpatizante do psoe · 29-01-2007 a las 22:11

Dame pena do partido socialista en Pontecesures. Menudo sapo ten que tragar. Que ocupe o primeiro posto da lista unha persoa con ideas moito mais preto da dereita…. e que queden relegadas as xentes que levan anos loitando é moi triste. Isto recordame a traizón que fixera o PP os seus afiliados en tempos de Pepín. Xa no se pode confiar nos partidos ?e nas persoas? Pareceme que quen vai sair beneficiado é Sabariz e moi, moi perxudicado o propio partido socialista. Non vou dicir que os votos da miña familia xa non os ten porque nos votos dos demais non mando por suposto (como algúns aquí presumen) pero dende logo o meu xa o perdeu. Polo tanto xa sabedes quen se vai beneficiar.

Minotauro · 29-01-2007 a las 23:13

Pues sólo espero que no se beneficie Angueira, por que sino seguimos en un gran bucle de inoperancia; esto es como la cinta de Moebious, por un lado Angueira y por el otro Sabariz, el problema es que es el «mismo lado». ¡Debemos salir de este bache de una vez!

Paspallás · 30-01-2007 a las 00:51

Pero vamos a ver. ¿Cómo os simpatizantes do PSOE de Cesures poden estar en contra da incorporación da ACP á súa lista?. Os dirixentes socialistas superiores intentan gañar xente para o partido e deixar de moverse nun puñado de votos como ven ocurrindo nas eleccións locais. Os militantes e simpatizantes deberían aproveitar esta ocasión para saír dun clan familiar que non quere abandonar as riendas en Pontecesures. ¿Por qué baixa moitos votos o PSOE nas eleccións municipais, en relación coas nacionais ou autonómicas? Porque, a súa xente non é quen de abrir o partido á cidadanía. Cando agora teñen a oportunidade, non se poden poñer á contra.
Aquí da a impresión de que se está a queimar a Sabariz ben por medo do BNG, por impotencia do PP ou por envexa dos actuais dirixentes do PSOE.

Warrior · 30-01-2007 a las 07:36

Todolos simpatizantes do PSOE en Pontecesures que nesta páxina apareceron son uns RESENTIDOS, cerrados, e cagados, e antes de apoiar ao seu partido votan a quen REVENTA ao pobo. IGUALMENTE Oscar Gerpe que se ten dous dedos de frente e coeficiente intelectual standar ha de saber, entender e actuar en consecuencia, ¿Que carallo pintas no medio? Haicho que dicir así porque doutro xeito no entendes LISCA Oscar deixa vía libre.

TI OSCAR viches os resultados que acada o PSOE en Pontecesures nas últimas eleccións autonómicas ou nas últimas ao Congreso dos Diputados, ViENDO ESO, NON SEXAS NECIO, é de sabios retirarse, e non tropezar dúas veces coa mesma pedra, porque entón somos NECIOS. Nos resultados desas eleccións tí coma candidato municipal, quedas moi mal, CHEGADOS A ESTE EXTREMO, non queiras recalificarte, ata aghora estabas acusado de PRESUNTO COVARDE, non queiras ser PRESUNTO NECIO, ¿Queres seguir sendo un estorbo?. POR UNHA VEZ FAI ALGO IMPORTANTE, non sexas outro «»»INDIGNO»»», como por ahí hai.

Luis Angel Sabariz Rolán · 30-01-2007 a las 11:03

Vexo que «outro simpatizante do psoe» considera moi negativa a posibilidade de que eu encabeze a lista do PSOE (chega a falar que estou próximo á dereita, de traidores, etc..) Non imos abrir agora un debate ideolóxico, pero é inxusto que fales de traición pola nosa parte. Eu nunca fun nin traidor, nin trepa e os dirixentes comarcais do PSOE viñeron falar connosco para a integración propoñendome a cabeza de lista. Vimos un proxecto interesante para Pontecesures e o que ofrezo e seguir traballando dabondo en beneficio desta vila. Agora o PSOE tomará a decisión máis oportuna para os seus intereses nomeando ao candidato. As veces nestas cousas poden influir moito cuestións de simpatía ou antipatía e, por suposto, ten que haber máis persoas coa preparación, e motivación suficiente para encabezar o proxecto socialista. A mín non me corresponde xulgar o que traballaron ou loitaron os militantes socialistas non derradeiros anos. Esa é unha cuestión do partido. Asumo as críticas e comprendo as reaccións. Agora ben; eu non vou na busca de beneficio persoal algún como se trata de insinuar. Non imos entrar en liortas e ao final senón nos queren pois a ACP presentarase con máis ilusión que nunca.
Xa coñeces de sobra «Minotauro» que non estou no mesmo lado que Angueira. Tampouco comparto o da miña inoperancia. Moita xente non pensa coma tí.
Un saúdo para todos.

Minotauro · 30-01-2007 a las 18:59

Don luis mucha gente se deja engañar por sus cortinas de humo, por que desde mi opinión sus méritos como gobernante son escasos y evidentes. O convenzame de lo contrario.

Luis Angel Sabariz Rolán · 30-01-2007 a las 20:16

Exprésate ben «Monotauro». Os méritos como gobernante non poden seren escasos e evidentes á vez. Ou son escasos ou son evidentes penso eu.
Dedúcese que me consideras un «vendedor de fume» e dígoche que estás errado. Non debo entrar agora en logros ou xestións. Teño unha traxectoria no goberno e na oposición que penso que coñece moitísima xente. Ti no na valoras ben, pero outros cidadáns considero que sí.

Minotauro · 30-01-2007 a las 20:43

Ejemplo de escaso y evidente: Emparchar «corredoiras»; pocas emparchaste, y es una acción evidente, que no requiere de esfuerzo; es solo percibir el mal y ordenar una actuación evidente (otra vez). Otros ciudadanos considerarán lo que quieran, yo nunca insunué que la sabiduria fuese un «bien» masivo.

SIMPANTIZANTE SOE CESURE?O · 30-01-2007 a las 21:05

Xa que falamos de «fume», Sr. Sabariz baixate das nubes e poña os pés na terra. Se quere demostrar que é unha persoa boa, que ten talante para a política, demostrando todos os días que ten unha traxectoria impecable, sea PERSOA, sabe que os do SOE cesureño non o queren, non que entre no SOE, senón por ser o candidato nº 1, é decir, ó que durante 4 anos nos vai representar. Analice ata hoxe e preguntese PORQUE NON ? QUEREN DE CANDIDATO. Valelle a pena enfrontarse a eles, a xente que vai formar parte do, supuesto, seu partido. Non volva a facer crer ós cesureños, o bo «samaritano» que cree Vde. ser.
Deixando a parte, a «traxectoria política» do Sr. Sabariz, Sres. do SOE cesureño, van Vdes. deixar o traballo de todos estes anos, en máns dese Sr. Aconsello, que collan o toro polos cornos, non se escondan, formen ou dean a coñecer, ó Sr. Frojan, a súa lista. Que considero que é a forma máis axeitada, aínda que Vdes. tiveron tempo de face-lo, pero bueno, agora non se repriman. Senón queren o Sr. Sabariz, non se amedrenten por se van ser expulsados do partido. Se é o caso, coa cabeza erguida, como xente de esquerda que son. Pensen nos ciudadanos que coma mín, nestes anos lle demos o seu apoio. Recordolles que non é bo ser covardes, nin agachen a cabeza. Espero que estes consellos, que a maior parte dos simpatizantes así o cren, os demostren pelexando polo ben dos cesureños e do partido, demostrennos que non o fan de feito persoal.

TIZAS · 30-01-2007 a las 21:27

Bueno, bueno, bueno, vecinos cesureños esto está que arde, está el ambiente caldeado. ¿Y yo me pregunto? Sr. Angueira ¿Ud. se imagina, si el Sr. Sabariz, con lo convicente que és, obtiene mayoría y sea nuestro alcalde durante cuatro años, lo imagina inaugurando el club naútico, cortando la cinta? Vecinos todo esto me parece un circo: el BNG, empadronando gente de otro ayuntamiento, el SOE y la ACP, o sea el Sr. Sabariz, haber quién gana la pelea y no podía faltar el PP, Randulfe y los de derecha, calladitos, riendose de todos estes protagonistas y no me olvido de nuestra «cantante oficial» la Sra. Castro, no durmiendo de noche, porque la política se le va de las manos, bueno hai que tener en cuenta, le queda la «Barcarola». Vecinos, esto no lo queremos para el pueblo, queremos personas serias, no «faranduleros», personas que salgan en la prensa comunicando las gestiones que se hacen para el pueblo, no las notas de prensa «de las obras que hace y que deja de hacer el vecino», con esto supongo que me entendeis.

TIZAS · 30-01-2007 a las 21:45

A se me olvidaba, vecinos, os voi contar un «chiste». En una partida de parchis, el día después de las elecciones, (con ficha roja=SOE, ficha verde=BNG, ficha azul=PP y ficha amarilla=IP), tiran los dados, les falta poco para llegar a la casa, la ficha verde tiene un cuatro,la ficha azul otro cuatro, la ficha roja un tres y la ficha amarilla, perdio el dado ¿Quién contará hasta veinte, las próximas fichas? Ha que és bueno el «chiste». Os deseo, «Buenas noches».

Warrior · 30-01-2007 a las 21:54

O Chiste podía ser bó, pero cajachela cando escribiches: «Ha que és bueno el ??chiste?.»… Eu quitaríalle aljo…»Yo he, tu has, el ha o hay». os deseo buenas noches, ayyy carallo.

Antonio Cortés · 30-01-2007 a las 22:35

Warrior …

Aviso Nº 1: Nada de insultos ou fallas de respeto a outros. O comentario anterior teu foi pasado a «invisible».

Un pouco de tranquilidade e sobre todo, boas formas.

Warrior · 31-01-2007 a las 07:51

Usted disculpe señor administrador e igualmente pido disculpas a los lectores de la página.
Por lo que paso a rehacer el comentario que más o menos decía:
No se puede por parte de los simpatizantes del psoe que aquí escriben reclamar valentía, gallardía, «cabeza alta» en estos momentos en los que parece que el psoe de pontecesures pudiera perder la identidad, y subrayo «el parece y pudiera», ya que no creo que eso ocurra, y no se puede o al menos no parece lógico hacer esa exigencia de actitud cuando en el momento en el que con más ímpetu se debieron hacer esas proclamas fue cuando la moción de censura contra el Sr. alcalde se planteó, y el partido socialista que, muy bien a nivel asamblea local, no supo romper la disciplina y responder con contundencia a una necesidad improrrogable y solicitada por la mayoría de los representantes del pueblo. Aquella sí que fue una situación en la que se exigía una respuesta de «cabezas altas». Por ello esta situación que acabo de exponer, lleva a pensar que la actuación de «cabeza alta» en estos momentos está mucho menos justificada, salvo error de percepción por el comentarista. De todas formas y como dije en el comentario que pasó a «invisible» parece que el simpatizante del Psoe en aquellos momentos no existía u ocurrió que entonces no interesaba la «cabeza alta» porque era un atentado contra el actual regidor lo que hace pensar que el interpelante «simpatizante del Psoe» es más «simpatizante del BNG o del Sr. Alcalde».
El toro por los cuernos hay que cogerlo cuando se está en la plaza y en plena faena, no cuando estás fuera de «corrida».
Fue este el contenido del comentario censurado con toda la razón por parte del Señor Administrador.

Luis Angel Sabariz Rolán · 31-01-2007 a las 11:02

Seguen as opinións contrarias a que eu sexa cabeza de lista do PSOE. Teño que respectalas e tan só dicir que paréceme lexítimo aceptar a proposta que me fixeron. E coma se, a toda costa, se tratase de que non fora con razóns que non entendo.
A dicir verdade, tampouco é agradable para mín que se plantexen dúbidas sobre a conveniencia de seren designado. Agora queda esperar a como se pronuncie a asemblea dos socialistas cesureños.

kaka-tua · 31-01-2007 a las 18:56

Para todos, especialmente para ??Outro simpatizante do psoe?: Non sei porque me acabo de sentir aludido ante un comentario teu…
Mira, eu nunca dixen que eu mande nos 6 votos que hai na miña casa, revisa os meus comentarios, machiño (¿ou eres un ??resultado? da LOGSE aprobada polo SOE de Felipe Gonzalez?). Quede claro que na nosa casa, coma na de moitos vecinos do pobo ás veces toca falar de política, e mira ti por onde as 6 PERSONAS deste fogar cesureño chegaron á mesma conclusión: NUNCA MAIS imos votar a Angueira pola súa forma de dirixir o concello (transparencia?, democracia? Ja ja ja ). Pero de ahí o que ti pretendes ver hai un abismo: cada un de nós non impón nada a ninguén dentro deste fogar á hora de votar (liberdade total no voto). Eso si, falamos entre todos, coma hai 4 anos, e daquela ??picamos os 6 coma peixes? con Angueira. E votamos os 6 ó BNG. Agora ningún dos 6, pero mais non dixen… O que ti queiras ver na tua cabeza, alá ti. Nesta casa de democracia andamos ben, e reir reimos un pouco cando lles mostro o que me chaman: ??pepero?, ??ex da ACP resentido? ??que si era do ??soe?, agora ??manexador de votos?, etc. etc. etc. Na casa non paramos de reir. ¿molesta que sexa claro? Mais nos molestou a nós sentirnos estafados con estes ??gobernantes? do BNG.

TIZAS · 31-01-2007 a las 21:45

No me da pena que no te guste el «chiste» Warrior, al que le pica, ajos come. ¿O te sientes identificado en la partida?. No seas el corregidor de ortografía de esta página. En el momento que se escribe, uno no se para a releer el texto. Desde que estoy leyendo esta página, a muchos le pasa lo mismo, incluso, se comen letras. .Con respecto al escrito «invisible», no quiero imaginar que los insultos fuesen para mí. Perdona no me gusta entrar en ese «circo», en esta página doy mis opiniones, igual que tú. En fin, «a palabras necias oidos sordos».

Paspallás · 31-01-2007 a las 22:08

Ten razón Warrior, «o simpatizante soe cesureño» está a confundir as siglas, debería dicir «o simpatizante bng cesureño». Tamén ouín dicir que no BNG hai moito medo coa incorporación de Sabariz ó PSOE e que a Angueira e Xurxo non lles disgustaría que a familia Gerpe se opuxese. Tamén dicen que está a rrabiar Isabel a de Chaves por ver coma Sabariz acada sendo Alcalde có partido que simpatizaba.

Vaticanista · 4-02-2007 a las 21:44

Sabariz ¡En vos confío!

kaka-tua · 5-02-2007 a las 18:53

Bueno parece que temos novo lider no SOE: a Sabariz. Téñolle que dar a noraboa, e ademais incidir en que segue en pe o meu ofrecemento:
-Caixa de tila para os nervios, e -caixa de valeriana para dormir polas noites… pois quedan todavía 4 meses e eso é bastante tempo. Ademais, dende agora tamén che ofrezco Sabariz, polo mesmo precio, ou sexa ??gratis total?, unha caixa de antidepresivos (por si lle fai falta para a semana postelectoral). ¿E porque lle digo esto?

Tranquilo, agora llo explico, pero antes fagamos un pouco de historia:

– 1999 xurde ACP e co seu líder Alfonso Diz saca mais de 300 votos e 2 concelleiros.
– Aproximadamente 2 anos despois Alfonso Diz abandona a política (non a acta de concelleiro) quedando Sabariz de lider do partido ¿motivos? Que nolos explique Sabariz se quere…
– 2003: Sabariz presentase por ACP ás eleccións. Perdida da metade dos votos sacando uns 150. Gañancia para o BNG.
– 2004: Ruptura da ACP ó non respetar Sabariz a decisión maioritaria do seu grupo de non aceptar a entrada de Maribel no goberno local. Medio ACP dos que quedaban renegan publica e privadamente de Sabariz..
– 2006: Sabariz rompe co goberno de Angueira… dándolle a razón ós do seu grupo que lle decian ??pacto non? polos lios que se ian traer.
– 2007: Sabariz entra no SOE a pesar do rechazo da Agrupación Local que levan ahí toda a vida…

Estes son os feitos. A quen lle gusten ben, a quen non, que toque palmas…

Agora imos ver: estes dias onde hai un sociata de toda a vida, hai un comentario nada bo en prol de Sabariz, e coinciden no pensamento cos que aparecen ná paxina… ¿qué van facer o día de ir votar? ¿votarán á dereita (Maribel, Randulfe)? NON ¿Quedarán na casa? Tampouco… Os votos para Angueira, e a deixar mal a Sabariz… O mesmo pago vanlle dar que o que dou Sabariz antes, pois xa te definen coma o ??novo Xudas?: Ningunear ós vecinos que levan toda a vida no SOE mal comenzo foi… ??Toreaches? a quen tería que traballar ó teu carón, pero a ti eso dache igual. Ti só te vales e te sobras…

A miña reflexión logo é sinxela, e eu lle pregunto ¿qué vai facer se se da o caso no que só saca os mesmos votos (vale 20, 40 votos mais) e sáca 1 concelleiro? ¿E se o PP saca 4 e o BNG 6?. POR DECENCIA DEBERÍA DE DIMITIR E IRSE PARA A CASA (entende agora o dos antidepresivos…?). ¿E como quedaría es SOE? Roto, roto… Sen lider e sen bases…

¿E que terian que facer os sociatas históricos encabezados por Oscar Gerpe and family? PEDIR E EXIXIRLLE ? PARTIDO A CABEZA DO TAL FROJAN (pariente da muller de Sabaiz, por certo), polo ??talante demostrado, e pola eficacia á hora da renovación do SOE local? ¿Asi que solo podian votar a favor ou absterse, NUNCA votar en contra? Viva la DEMOCRACIA.
E OLLO: que ninguén se confunda conmigo… sempre dixen que Oscar estaba ??queimado? e non debía de ir, pero non vexo a Sabariz o candidato idóneo, e dende logo non inspira atractivo coma lider renovador: renovador ¿de que? ¿con quen?.

Estes sociatas apuntan a 2 claves polas que Sabariz mostrou interese tan grande en collelo SOE, a pesar de que o outro dia dixo aquello de que ??nunca iria a onde non o quixeran? (¿ou lein mal eu?):
– Por un lado, que non tiña xente para montar a lista de ACP, co suficiente atractivo de cara ó pobo..
– Por outro, que non había financiación para a campaña de ACP, e que a muller lle tiña prohibido poñer cartos, que a casa está sen rematar e a vida está moi cara e os sueldos de obreros só suben o 2,5 %. Así quen vai pagar vai ser Touriño e Zapatero… e non Alfonso e Sabariz…

Ben, por eso digo que entendo que o alcalde se frote as mans estes días, e non se corte en decilo, que non ve rivais… un PP ??facendo augas ante o parto que se aveciña?, unha Maribel vida a menos, e un SOE escarallado …Que vai facer o veciño de turno: Escollera o ??malo conocido?, ou o? bo por conocer?. Con estas loitas polo medio e coñecendo ó INDIGNO e o seu ??poder de seducción? teñoo claro… Pode perder 50 ou 100 pero se gaña 200… SUBE.

SABARIZ: TEMOME QUE CA SUA ENTRADA NO SOE, DA FORMA EN QUE FOI, ACABALLE DE PO?ELA MAIORIA A ANGUEIRA UN POUCO MAIS CERCA… ¿QU? VAI FACER VDE. PARA QUE ESO NON PASE?

Asi vexo as cousas a día de hoxe… ó mellor dentro de unha semana teño que contar outra cousa, pero os feitos están ahí, eh Sabariz? O ??dudoso? honor de escarallar 2 partidos a nivel local en pouco mais de 2 anos…

(Cando queiras Sabariz, achegote o 3 x 2 prometido). E por favor, sei que prestaches atención ó meu mensaxe: non entres a ??matar ó mensaxeiro?. Non estamos ó mesmo nivel…Se te quixera mal non te avisaría da ??rede?. Eu só son ??un paxaro das illas do sur do pacífico, que vai e ven…? unha ??hermana mayor?…¿non si Tilán? (Os consellos que lle diches a Sabariz estiveron ben, pero eu que o vexa…)

Ata a próxima.

Trium-Viri · 5-02-2007 a las 22:43

Hoxe actúo como delegado de tilán, que se atopa en reunión na CDEE, con vaticanista e paspallás.

Hai moito pero mal repartido. Ollade pra os rapaces do pobo saharaui. Ehhh! «iubet pater filium tacere». Iso si que chama a reflexión i ao silencio e a esquecer os ego-ísmos i os odios.

Estimado double «k» ,parece que se che acaban os argumentos, i eu vou caer no mesmo, está dito xa, i é repetido, «Bis repetita non placent».

Hai que «mudar», neste infinitivo atópase a vida. Se non tes máis cartas páxaro, non hai moito de qué falar. Podes dicir o que queiras pero non innovas, non mutas, non trocas, non cambias, non aprendo nada novo, repíteste a mesma cantinela: unha caricia e dúas hostias pra o «protagonista» ¿cál é o xogo?

Imos ver, ou fuches a escola na que recetaban, ou sufríchelo na propia vianda, porque xa está ben, no tempo que levas tañendo o «keyboard» o 80 % das intervencións recomendas «valeriana,tila, e antidepresivos».

Esa publicidade é gratuita, tes un fábrica, sempre a mesma parrochada…. bahhh!! Escomeza a escasez da sustancia…

Duás pequenas obsesións páxaro:

1.-«os seis votos», que según dís non son para Angueira, e presumes de que non os manipulas, non obstante xa coñeces que non son pra él, !!!mal feito¡¡¡¡
2.- «A medicación», tila, valeriana e antidepresivos, o coñecemento desta materia, fai sospeitar…

Dúas constantes, invariables con factor fixo, intentar tocar os…

O tema Psoe: obviamente a reacción é natural, pero se non son jilipollas mirarán o que fan; é coma cando chega un entrenador novo a un equipo de futebol; e para que quede claro pido perdón pola linguaxe que utilizo; co novo técnico podemos fodelo, e imos a tomar polo cú todos, o equipo e mailo entrenador, ou podemos arrimalo hombro e ver o que pasa. Esa é a opción que ten o Psoe en Pontecesures, no referente ós sustituídos,

Non tiveron máis opción que: «abstención» ou «si», iso ten moitas lecturas.

Primeiro que o páxaro saque isto a relucir pode supor ganas de incordiar, que é o máis probable, pero a xente que estaba no psoe non despareceu do pobo, nin precisan de direccións para actuar, e menos guións de páxaros, polo que o PSOE de Pontecesures que aceptou a imposición, por que iso foi, deu a entender a cidadanía que acepta o mandato, senon o fixera actuaría ó estilo «Meco».

Penso que non hai mais que dicir. Polo ben de todos eles, do sustituínte e dos sustituídos, se se senten coma integrantes dunha ideoloxía, terán que votar sen máis.

O ningunear, o di un páxaro, quen ninguneou foi a cupula mandataria, polo tanto a decisión a tomar de sentirse coma di o páxaro, era: abrir unha lista paralela.

Os veciños que levan toda a vida no psoe estiveron ben fastidiados, fodidos ou como se lle queira chamar polo veciño Alvarez, ehhh? menudos desprezos e fallas de respecto a don Oscar Gerpe. De vergoña…. Fuchicada a que fixo en San Xulián precisamente a xente da súa familia que se atopa no psoe sustituído.
Estaría interesante que agora o inimigo dos sociatas cesureños estivera en DLA e non en Angueira.
Non me seas plumífero agoiro, que se che da bastante ben e queres xogar no ceo e na terra, na pista de cemento e no campo de herba ao mesmo tempo, e iso non, o mesmo tempo non.

Polo comentario, hei de pensar que non hai solución o DLA, parece un vendido puñetero, sin solución.
O mellor era que desaparecera da órbita política smallviliana, según a versión do plumífero.
Ao mellor era a solución.

Pero non, vai ser que topaches páxaro cunha madeira especial, que a «providencia» quere que siga ahí. Estou pensando que a cupula sociata é jilipollas para chamar a este «llanero», que cando non é «llanero» é o «novo Xudas», que janas hai de tocar…. Páxaro digoche que non tes máis pluma, todo o que digas, será visto baixo un prisma condicionado, i esa condición, non quero que te disculpes nin te xustifiques, os comentarios están ahí, ese prisma está equivocado, se o manteras nunha dirección podería ser, pero rotas o prisma e nesta ocasión, non tiñas porque xiralo.

As claves do cuelgue en Psdega do DLA: Entendiches mal, ¿Quén dixo que non o quere? ¿A cupula socialista? ¿Os que non arrincaron o Psoe-cesures de onde está hai 4000 anos? ¿A xente de Pontecesures? O conto está fácil, maio-solution.

Que non arranca, pois DLA, prega velas e pra súa house. Mira que sinxelo. Sen tanto conto, nen bombo.

As claves pois:

1.non tiña material guapo pra lista da ACP, pode ser, pode ser, guapo é Angueira, ou Maribel, ou a que levou de segunda na lista do dous mil tres, o DLA
2. A falta de financiación, pode ser, tamén pode ser.

? unha boa visión. Pero porque non dar outra VISION da decisión de INCORPORACI?N:

A da financiación non digo que non.

Pero poidoselle ocorrer ao DLA, que onde podía topar, onde podía pedir, onde podía adequerir cousas pra PONTECESURES era precisamente na PORTA SOCIALISTA, un bó sitito tal como está a configuración actual da Xunta de Galicia,

¿porque non pode ser esta unha das razóns?

NA XUNTA, DON LUIS ANGEL SABARIZ, INDO POLO PSOE PODE CHURIMICAR COUSI?AS PRA PONTECESURES,

Esta obviamente é outra visión, e unha vez que o viñeron buscar, !!!carallo!!! o home non o debeu PENSAR DUAS VECES, dixo: campaña arreglada e se me sitúo no governo municipal, PODO PEDIR A XUNTA SOCIALISTA QUE ? A QUE TEN MAIS CONCELLERÍAS,moitas cousas para Smallville.

Esta pode ser unha razón. Dende logo se él non buscou nada e o viñeron a chamar do psoe, tal como figura na prensa, a min dame que pensar, ou os do PSOE Pontevedra están choscos, ou viron que este tío podía facer algo, ou o páxaro está trabucado.

Así que Alvarez con este home no PSOE non debera frotar as máns; e os Socialistas sustituídos non facer o parvo e deberan deixarse querer, supoño que fastidiará, como non; pero xa sería unha honra pra o pobo de Pontecesures que dende a Xunta Socialista viñeran cousas para aquí. Digo eu unha vez máis.
Non sei. A cousa podese ver de moitos xeitos, este xeito é un de tantos.

Despois de todo, que máis da o que aquí se escriba, se isto é unha páxina «Zafia» ¿non era así?.

Boa noite.

Bécquer II · 5-02-2007 a las 23:41

Oscar mareó la perdiz
quería ir en cabeza
y Froján con destreza
convenció a Sabariz.

Que difícil papeleta
convivir con esa gente
tiene que tener en cuenta
que Oscar se parapeta.

¡La familia es lo primero!
dijo Ana Mary en la plaza
Pose, hay que meter baza
puede ser un avispero.

Tiroliro II · 6-02-2007 a las 00:29

Dixéronme que Angueira esta moi preocupado co nomeamento de Sabariz como cabeza de cartel socialista, por moito de digades. Hai expectación e estades dándolle ao antigo llanero moitísima publicidade. E como se fora o centro de atención da vida política e iso venlle ben.
Entereime ademáis que ten boas incorporacións para a súa lista e segue a aparecer polos camiños e corredoiras de que falaba kaka-tua.
Vai ter problemas coa familia de Oscar Gerpe, pero non hai que esquecer que moitos votantes socialistas están hasta ó gorro das listas do PSOE dos últimos anos. Van a votar a Sabariz segundo afirman. Así perderá uns e gañará outros pero cunha diferencia: Vaille apoiar xente pola súa labor aínda que non sexa votante do PSOE e iso pode ser un arrastre moi forte.
O que ten problemas para levar xente de valía na lista do BNG é o propio alcalde. Fíxolle xa a oferta a moita xente pero ten negativas a porrillo. Iso pode ser o mellor sinal de que a costa abaixo pode ser irremediable.

Warrior · 6-02-2007 a las 07:35

Esta kaka-tua le tiene ganas al Sr. Sabariz, es como una gota que cae en el mismo sitio,a la misma hora todos los días, es al revés de paspallás o tiroliro o tilán, unos para un lado…y otros para el otro. Lo que dijo trium-viri, que parece que absorvió a tilán, como le pasó a la acp con el psoe; no está mal dicho del todo, si el señor Sabariz llegara a estar en el gobierno del Concello, pocas cosas se le iban a negar desde la Xunta. Mala estrategia no es, sólo falta que los vecinos se percaten de la jugada.

Deja una respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.