El BNG de Pontecesures denuncia el abandono del deporte con el tripartito.

Publicado por Luis Angel Sabariz Rolán en

El BNG de Pontecesures denuncia el abandono al que está sometiendo el tripartito al deporte de base del municipio. Uno de estos ejemplos es el estado en que se encuentra la pista polideportiva de la Calera, instalaciones con un mantenimiento deficiente que ya han protagonizado varias sesiones plenarias. Los nacionalistas recuerdan que antes de «arrebatar» la Alcaldía a su formación, la pista quedó en perfecto estado para el uso por parte do los jóvenes del municipio. Sólo en ocho meses de mandato, la instalación ha sido abandonada, encontrándose en un «estado ruinoso» e moi perigoso, co valado perimetral tirado a ras de chan e cun manifesto perigo para calquera usuario». Insisten en que «o único que se lle ocorre á alcaldesa, Maribel Castro, máis preocupada por vender favores aos seus apoios electorais, é colocar un cartel que advirte aos usuarios que esta instalación está fóra de uso.

FARO DE VIGO, 16/03/08


4 comentarios

decesures · 16-03-2008 a las 18:34

como na paxina de cesures no bolg do BNG pódese firmar? eque se se pode non sei onde.

gallardo · 17-03-2008 a las 13:13

Á xente que lle gusta facer deporte como o futbol ou saltar cas bicis non podemos realizalo.no meu caso que me gusta o futbol non teño onde practicalo porque xa hubera problemas con uns xovenes na plazuela por xogar ali e no colegio tamen.

Luis Angel Sabariz Rolán · 17-03-2008 a las 15:17

Estamos a tratar de que se endereite provisionalmente o valado canto antes, «gallardo». ? unha pena que os máis xovenes non poidan practicar deporte na pista do peirao.

gallardo · 17-03-2008 a las 23:46

pois mentras a pista do muelle estaba pechada vin como un policia local lle quitaba dous balons de plastico a uns adolescentes que estaban xogando na plazuela un dia que estaba a calle principal pechada.non me parece normal o que sucede neste pobo desde logo

Deja una respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.