Terra Galega prepara una lista en Cesures con descontentos del PP.

Publicado por Luis Angel Sabariz Rolán en

Sabariz y Diz inician los contactos para presentar candidatura por la ACP

El panorama electoral en Pontecesures se va definiendo poco a poco. Terra Galega ha iniciado los contactos para presentar candidatura en Pontecesures en las elecciones municipales del 22 de mayo. Según ha podido saber este diario, lo haría de la mano del ex concejal del Partido Popular, Ángel Souto Cordo, si bien este evitó ayer confirmar o desmentir este extremo.
Que Souto Cordo está predispuesto a emprender una aventura política al margen de las siglas del PP es algo con lo que se viene especulando desde que hace un mes presentó su dimisión como miembro del comité local del Partido Popular. Dimitieron él y Cándido Limeres alegando que no estaban conformes con el procedimiento que siguió el partido para elegir candidato en Pontecesures: Juan Manuel Vidal Seage. Una elección «a dedo», dijeron, con la que, según afirmó en su día Souto, habría más descontentos en las bases de las filas populares.

Fisuras en el PP local
Seage fue ya presentado oficialmente como candidato con las bendiciones del presidente provincial de los populares, Rafael Louzán, pero las heridas en el PP local siguen sangrando. Tanto que Souto estaría dispuesto a encabezar la lista de Terra Galega. Para eso tendría que dimitir antes como militante pues, hasta la fecha, sigue perteneciendo al PP, aunque hubiera dejado ya el órgano de dirección local.
Si finalmente prosperan los contactos que ha habido en los últimos días, sería la primera vez que Terra Galega presenta candidatura en Pontecesures. Las fuentes consultadas indican que antes de que termine el mes deberían despejarse las dudas definitivamente, si bien desde la formación galeguista tampoco quisieron ayer entrar en detalles al respecto.
No es la única incógnita que se cierne sobre el panorama político cesureño. Los concejales del grupo de los no adscritos en la corporación municipal, Luis Ángel Sabariz y Alfonso Diz, siguen deshojando la margarita respecto a su futuro político. Este domingo mantuvieron una reunión con personas que le acompañaron en la candidatura del 2007 bajo las siglas del PSdeG-PSOE con el propósito de sondear su disponibilidad para concurrir a los comicios del 22 de mayo, en esta ocasión bajo las siglas de la Agrupación Cidadá de Pontecesures (ACP).
Esta formación, de carácter independiente, inició su andadura en 1999 y entonces consiguió dos actas de concejal que ocuparon Diz y Sabariz. La ACP repitió en el 2003 y consiguió entrar en el gobierno local en coalición con el Bloque de Angueira pero en el 2007 ya no presentó candidatura porque Sabariz y Diz ficharon por el PSOE. Aquella apuesta no resultó bien porque ambos concejales se negaron a formar un gobierno de coalición con el BNG y estos fueron expulsados de las filas socialistas. Los ediles actúan desde entonces como grupo de los no adscritos y el PSOE se quedó sin representación en el pleno municipal.

La repesca de la ACP
Después de doce años en la política activa, Sabariz y Diz siguen dispuestos a seguir batallando en la arena municipal. Para ello necesitarán reunir un grupo de catorce personas con el que formar una lista, algo en lo que están trabajando en la actualidad.
Además de recuperar a los acólitos que les acompañaron con el PSOE hace cuatro años, los concejales también trabajan con la posibilidad de repescar nombres de la antigua ACP.
Sabariz Rolán prefiere por ahora no hacer declaraciones sobre esta cuestión hasta ver cómo evolucionan los acontecimientos pero lo que sí admitió ayer es que hay negociaciones en marcha. A preguntas de este diario, también quiso matizar que, en todo caso, la posible candidatura independiente no se nutriría de los descontentos del PP cesureño.

LA VOZ DE GALICIA, 23/03/11


23 comentarios

hector bermudez · 23-03-2011 a las 18:18

Non me sorprende o de «terra galega» en pontecesures…

hector bermudez · 23-03-2011 a las 18:21

por certo. quen che puxo esa foto? saudos

    caja · 21-04-2011 a las 19:17

    tamosche ben oh!!! noraboaa

RES MOVILIS · 23-03-2011 a las 23:39

Pois eu creo que en vez de vir Terra Galega para Cesures tiña que vir Terra Mítica. Esto xa parece un parque de atraccións… ou un circo, xa non sei.

Voight-Kampff · 24-03-2011 a las 16:54

Non che sorprende o de «terra galega» en Pontecesures… a min non me sorprende o de «radio chupete» para Radio Valga… eu estou desinformado a este respecto; e tí estás «totalmente desinformado» no que se refire a aquel outro de «terra galega», versus «partido popular»… por eso DIS O QUE DIS…
e dis…»Non me sorprende»… si tiveras coñecemento do tema… que non o tés, seguro que non dirías eso. Despois de todo e sen acritude digoche que é mellor que non opines sobre o que non sabes, porque te tiñabámos por moito máis «cauto», para estar á fronte dun medio de comunicación, pero está visto…unha cousa é tocar de oído, e outra é tocar coa partitura diante… ti «radioamateur» está claro que tocas de oído. Bon soir.

hector bermudez · 24-03-2011 a las 19:21

Antes de nada, que saberás ti o que sei eu de terra galega. segundo, ti que sabes a que me refiro dicindo «que non me sorprende» e terceiro non vou perdelo tempo charlando aquí cun anónimo. En canto a radio chupete gracias a Deus dirixoa eu non ti e polo tanto son «cauto» se me da a gana… Ademais se non che gusta radio chupete tes outras opcións. dalle a rosquiña que está chupado…

Regina dos Santos · 25-03-2011 a las 22:36

Si señores, era o que nos faltaba!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pero vamos a ver, como é posible que nun pobo de 3000 habitantes haxa 7 PARTIDOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Estamos tontos ou que? Está claro que todos estes elementos que se van presentar por diferentes partidos, so queren o seu interese persoal. A quen queren enganar? Se fórades traballar. Por culpa de catro, somos o faimerir de outros sitios. Parecen nenos pequenos, agora estou neste partido, agora estou noutro. Logo claro, durante o ano a moitos custalle saludar e agora que se achegan as eleccións, mimadriña, desfanse vivos en saudar a todo dios. Sabedes o que penso? Que vos den a todos os politicuchos. Estaria de pm que ningún cesureño votara a ningún destes partidos. 7 PARTIDOS!!!!!!!!! Mimadriña

pontecesurex · 26-03-2011 a las 18:18

Totalmente de acordo contigo «Regina dos Santos», de verdade temos que creernos que esta xente se presenta para «¿axudar e servir o pobo?»…
Aqui todo o mundo quere chupar, e so somos 3000 habitantes, non vos da para todos joder, ide traballar…

piris · 5-04-2011 a las 19:40

Todo o mundo ten dereito a presentarse, pero os votantes tamén temos a posibilidade de non votalos. As candidaturas de independientes e de descontentos soio atenden a intereses persoais e a consecuencia é que goberne unha lista que ten un soio concellal. Lamentable…. Asi nos vai

maruxa a curuxa · 21-04-2011 a las 15:52

Eu estou dacordo con «piris» que se presente quen queira, é decisión nosa se entramos neste circo ou nos mantemos fóra, pero o certo é que esta situación lamentable, empezou fai catro anos, cando unha señora acadou a alcaldía cun mísero escaño, onde se respeta a vontade da maioría do pobo? esto é democracia? eu non sei se irei votar, porque para que despois se xunten e fagan o que eles queiran…xa ves

maruxa a curuxa · 21-04-2011 a las 15:58

E teño que engadir que me parece ben que a xente faga listas novas se entán descontentos no partido no que militan. Se a min me ven o señor Louzán ou como se chame a decirme que polas súas narices ten que ir o señor Seage, si ou si ….pois temén me mosquearía, ás cousas como son, e eu non teño nadiña na contra deste home, que nin o coñezo

elisa · 21-04-2011 a las 18:26

el problema no es ese…el problema es que no quedo el sr souto de cantidado como queria el .si lo llega hacer louzan con el sr souto no pasaba nada ? ( me pregunto) .por una parte hicieron bien por que randulfe esta acabado desde hace 4 años

maruxa a curuxa · 21-04-2011 a las 21:58

o señor Souto tiña dereiro a ir de número un, como tiña Randulfe ou calqueira outro/a que quixera, sempre e cando a elección se fixera dentro da legalidade, e con iso quero dicir con votación interna do partido, como se fixo fai catro anos, cando ganou Randulfe. A min, non me parece ben o que fixo Louzán, que o señor Souto quería ir de 1º e como non o deixaron fixo outra lista?Pode ser, pero creo que dimitiron do partido unhas trece ou catorce pesoas, que xa é un número importante, por algo será. A parte que poñer a unha pesoa a dedo, que case ninguén coñece, paréceme unha soberana chorrada, porque quén o vai votar? sabemos de ante man que nun pobo coma este, máis que ó partido vótase á persoa, e os votantes do PP van ir á urnas a apoiar a un home que non coñecen de nada? Teño as miñas dudas, pero bueno o día 22 sairei de dúbidas.

caja · 22-04-2011 a las 17:37

e k clase de nome é ese para un partido que so hai aki en pontecesures,k non o hai en Galicia,en tal caso seria Terra Pontecesuresca ou algo asi

maruxa a curuxa · 22-04-2011 a las 20:20

non, é un partido coma outra calquera, de feito polo que teño entendido pola costa da Morte ou por aí ten bastante representación, non é un partido independete, como o de Maribel ou Randulfe…

O AMANTE BILINJUE · 23-04-2011 a las 09:23

Terra Galega é un partido de caracter galeguista, co que, que sexan persoas do PP as que se presenten baixo estas siglas non me concorda moito, máis ben parece que o partido da o mesmo o único que se busca é o poder independentemente das ideas de cada partido. Isto non pasa soio cos do PP, senón con PSOE’s e demáis. Só hai que ver os nosos amigos do BNGa cesureño, falando entre eles en castelán e cando marchan despedíndose dos pardillos votantes cun perfecto galego para demostrarnos o seu galeguismo.¡¡¡Já!!!

maruxa a curuxa · 23-04-2011 a las 16:06

«Amante bilinjue» que o da lista é o de menos…é sabido por todos, e neste pobo hai antecedentes, cando Maribel estaba no PP e como non lle deixaron facer o que quería fixo a súa lista independente, Sabariz que estivo no PSOE, despois marchou, volveu, despois largárono, etc etc, e bueno os do BNG deste pobo é pa darlle de comer á parte, máis que polo BGN podían presentarse, por…España 2000 ou algo polo estilo que lle pega máis, todo hai que dicilo

Cara de cona · 23-04-2011 a las 17:14

Cordo nada…..cero rotundo…moitas risas pero falta seriedade……todo o peso que lle sobra no corpo…faltalle en sobriedade e capacidade…

Luis Angel Sabariz Rolán · 23-04-2011 a las 21:49

Non inventes con afirmacións sobre o miña inclusión na lista socialista en 2007, «maruxa a curuxa». Non enredes que é todo máis sinxelo pois a ACP integrouse na lista do PSOE para os comicios de 2007, e logo, por non aceptar o pacto co BNG, fun afastado das siglas (non expulsado do partido porque nunca fun militante). Nin marchei eu, nin tratei de voltar despois. Aí quedou todo. Agora preséntome pola ACP como fixen en 1999 e en 2003.

maruxa a curuxa · 24-04-2011 a las 01:26

Se a min os vosos líos realmente non me interesan, militade onde queirades, facede o que queirades.. a última palabra sempre a tivo e terá o pobo, e nestas elecións verase se a xente está contecta co tripartito ou non, ou se prefire cambios. Segundo vos, fixéchedes moitas cousas, pero hai xente que pensa que puidéchedes facer moito máis, e senón mirade os programas electorais de fai catro anos…. ? simpático escoitar á túa compañeira de goberno, a señora alcaldesa, dicir que se seguen no goberno levarán a cabo proxéctos coma a construcción dun multiusos, traer unha pediátra para o centro médico, etc etc; por favor , levamos anos escoitando esto último, neste goberno e en anteriores, e ás cousas aínda están así! S e vos dedicárades a gobernar, que para eso cobrades, en vez de perdelo tempo noutras tonterías, outro galo cantaría

Luis Angel Sabariz Rolán · 24-04-2011 a las 10:03

A que falas de líos, es ti, «maruxa a curuxa». Estaba na obriga de intervir porque fiseches afirmacións da miña entrada e saída nas siglas socialistas que non se axustan á realidade. Pero é igual; tes toda a razón ao dicir que serán os electores os que falen o 22 de maio. Só tres cousiñas: 1) Eu non cobro polo labor que realizo (agás 20 euros por cada sesión do pleno, xunta de goberno ou comisión informativa na que estou), 2) Fago o que podo dentro do meu tempo libre, e 3) Por moito que se inclúan actuacións e melloras nos programas electorais, moitos deses investimentos dependen doutras administracións públicas.

manolo o do bombo · 24-04-2011 a las 10:55

Pero ahora vas ca ilusión de cobrar ,asi eres igual que todos ,e non che oin que ibas a renunciar os cartos,pesetero coma todos interes polo pobo cero patatero.

Luis Angel Sabariz Rolán · 24-04-2011 a las 13:40

¿Eu con ilusión de cobrar?. Parece, «manolo o do bombo» que o importante é sementar dúbidas. Chámasme pesetero e que non teño interese polo pobo. Penso que non vas ben por aí, xa son doce anos na corporación e a impresión xeral penso que, xusto,é a contraria.
Para confundir dis que non renuncio a que se cobren as asistencias a sesións dos membros da corporación sen adicación exclusiva (20 euros). Claro que non renuncio. Trátase da cantidade máis baixa, con moito, dos municipios da zona, e polo menos axuda a paliar algo os gastos do labor que fas e o tempo que lle adicas.

Deja una respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.