Sabariz gasta en móvil 80 ? al mes y denuncia los 1.600 SMS de Angueira.

Publicado por Luis Angel Sabariz Rolán en

Sabariz y su móvil.

El edil no adscrito de Pontecesures niega el consumo excesivo y demanda al ex regidor.

La denuncia del BNG en su último boletín, al respecto de que el concejal no adscrito (y edil de Relacións Institucionais), Luis Sabariz, llevaba gastado más de 4.000 euros en llamadas al móvil ha tenido respuesta. Por un lado, el aludido ofreció las facturas que, desde 2007 y hasta 2010, arrojan un consumo medio de 79,53 ?, «sumando 3.340 euros, non 4.000», corregía. Y, por otro, confirmaba la querella contra el ex alcalde nacionalista, Álvarez Angueira, por enviar 1.600 mensajes SMS, «1.248 ó mesmo número».

Así las cosas, aseguraba que el pasado 3 de diciembre decidía presentar la demanda en el Juzgado número 1 de Caldas contra Angueira por el uso excesivo del móvil municipal que, además, «tardou en devolver ó Concello cando cesou, e parece que se quedou co kit de manos libres». Con respecto a las llamadas a medianoche que también denunciaba el BNG, Sabariz responde que las últimas «foron a Fenosa, Protección Civil e un contratista, todas por temas municipais».

Sobre la querella del BNG contra la alcaldesa, revela que la obra en su casa «e dúas máis» la acometió Medio Rural para apuntalar las viviendas por otra actuación cercana.

EL CORREO GALLEGO, 09/01/11


21 comentarios

o chiquitas · 9-01-2011 a las 12:18

XA sabes ti ben que ó xuez archivou os ssm ,por algo seria ,como nos queres engañar ,¿porque tardaches tanto si non tiñas que nada que ocultar ? mentiras mais mentiras.

manolo o do bombo · 9-01-2011 a las 12:48

EU SON cabezón coma ti volvoche a preguntar ¿porque non colgaches aqui a factura cando viches ó boletin? e ahora invitas a xente que vaia ó concello cando sabes que nadie vai a ir pasan de ti,ó mais sencillo e que a poñas aqui e deixate de caralladas.

sobreiras · 9-01-2011 a las 14:33

¿Eso dixéroncho os do BNG, chiquitas, que estaba archivado?. Dille que che conten a verdade.

javahacks · 9-01-2011 a las 15:10

Pfff, aqui en canto aparece un problema, empeza a verse realmente as capacidades dos nosos politicos… E nn fan mais que confirmar o de sempre, que nn teñen nin idea do que é actuar con cabeza. Sabariz unha vez mais, dedícase a patinar. ¿Como fas para equivocarte sempre?

    ultimatum · 9-01-2011 a las 23:56

    Javahacks, a que esperas logo se os nosos politicos non teñen cabeza presentate ti haber o que fas! Moito falamos e despois nada! Estou de acordo en que Sabariz esta seguido a cometer erros, pero el e o que indaga por todos nos, xogase o tipo saindo ata as catro da mañan polo pobo, comenta a altas horas da madrugada, deixa a un lado a familia, abandona a sua vida social; todo isto so para ternos o dia, sempre informados, para que non vivamos na ignorancia. Sacrificase por nos e ainda por enriba nos queixamosnos. A pregunta e:
    SABARIZ, HEROE OU VILLANO???
    Despois disto creo que esta claro.

ultimatum · 9-01-2011 a las 23:58

Estou de acordo en que Sabariz esta seguido a cometer erros, pero el e o que indaga por todos nos, xogase o tipo saindo ata as catro da mañan polo pobo, comenta a altas horas da madrugada, deixa a un lado a familia, abandona a sua vida social; todo isto so para ternos o dia, sempre informados, para que non vivamos na ignorancia. Sacrificase por nos e ainda por enriba nos queixamosnos. A pregunta e:
SABARIZ, HEROE OU VILLANO???
Despois disto creo que esta claro.

ibuprofeno · 10-01-2011 a las 03:12

80 euros dis?? e si así fose, donde están as famosas xestións do concello?? nada se reflexa no que levades de lexislatura… aqui me parece a min que hai moita chamadas «persoais» a «amigotes». Hai unha política de «desviar a pelota», ou sexa, que si os problemas me incumben culpo a outro, por favor… deixa de falar do anterior goberno e preocupate do teu…

estudiante · 10-01-2011 a las 13:06

Este tipo pretende compararse cun alcalde cando é un simple concelleiro, ainda no joberno municipal non deixa de ser un concelleiro cunhas responsabilidades limitadas á delegación que lle fixo a alcaldesa. Se así son os datos, entran dentro do normal, pois un alcalde ten sobre sí a maior parte da xestión e un concelleiro ten unha parcela limitada, polo tanto non se poden comparar. O que lle pasa a este señor é que se imaxina alcalde sen selo nin antes, nin ajora nin nunca, e a maiores lle decubriron que leva jastado + 4000 ? en teléfono móvil (aparte do que jaste noutros) o que para un simple concelleiro é un jasto realmente alto, pois para o que fai non debería ter nin teléfono móvil.
En canto ás chamadas pola noite, está moi claro que como concelleiro de relacións institucionais e infraestructuras, non cadran esas chamadas, pois a esas horas non se trata coas administracións públicas nin privadas, nin se fan xestións para acadar infraestruturas para o pobo. ? unha farsa deste señor contar contos e o que él di é certo e o que din outros é mentira.
Me contan que tamén ten chamadas ao extranxeiro e xa me dirán con quen tivo que facer xestións ao extranxeiro. Este señor é patético, simplemente patético.

Luis Angel Sabariz Rolán · 10-01-2011 a las 14:45

Os datos que se refiren aos custos para o concello dos teléfono do ex alcalde e do meu, obtidos da contabilidade municipal, están facilitados e a disposición de quen queira.
Din a cara, respostando con datos (todo o contrario do que facía o alcalde anterior). Pero claro, parece que a «estudiante», ou «bngpontecesures» que é o mesmo, lle parece mal que eu gastase tres mil e pico euros dende que teño o teléfono e non que o ex alcalde gastase máis de trece mil na lexislatura 2003/2007. E agora ante as evidencias, sae chamándome «tipo», que non fago nada, etc…

Vou poñer un exemplo. Hoxe, sen ir máis lonxe:
1. Chamouse á empresa do transporte escolar porque un dos autobuses non podía pasar está mañá pola pista da Barosa cos nenos ao quedar un camión atravesado pola festa de Carreiras.
2. Chamouse á empresa do alumeado pois estivo sen luz a fin de semana a zona da Tarroeira e estaba afundida unha luminaria do semáforo do cruce da Estrada.
3. Chamouse a ADIF para dar conta que os andéns da estación está sen alumeado dende a treboada do venres.
4. Chamouse varias veces á empresa encargada do alumeado da estación para que, canto antes, veñan a arranxar a avaría.
5. Chamouse a Portos de Galicia porque o pantalán do Náutico está en malas condicións coa auga discorrindo por enriba da plataforma.
6. Chamouse a un representante de Teléfonica porque un dos vellos postes de madeira de Fenosa da rúa San Lois non se retirou por ter amarrando nel un cable de teléfonos.

Cando estaba no equipo do Sr. Angueira, tamén facía moitas xestións deste tipo. Preguntádelle, «estudiante».
Expliquei o das 8 chamadas nos útimos 6 meses, despois das 00:00 horas, expliquei o tema das chamadas que fixen ou me fixeron estando en Portugal. Afirmo tres cousas:
a) O BNG minte no boletín ao dicir que ocasionei ao concello un gasto de máis de 4.000 euros co teléfono.
b) O BNG minte ao dicir que ocasionei máis gasto por este concepto que o alcalde anterior.
c) O BNG minte oa dicir que a maior parte do gasto meu é de madrugada.

? lexítimo considerar que non debo ter teléfono do concello, ou que son patético na miña xestión, pero tamén todos os veciños teñen que saber que en case 12 anos que levo de concelleiro poucos son os gastos que causei á institución. Os 3.000 euros da multa ao alcalde anterior, máis os honorarios do avogado e do procurador , que houbo que pagar das arcas municipais pola súa condea contra a liberdade sindical, xa é máis que o gasto que fixen (co importe do consumo telefónico conseguíronse maís o menos cousas, coa multa os cartos de todos foron tirados, entregándose a un sindicato). E co impresionante aforro ao descobrirse os consumos de gasoil na época do BNG no goberno, xa non digamos…

estudiante · 10-01-2011 a las 16:50

Voltoche a repetir que ti eres só un concelleiro, que non eres o alcalde, nin o serás nunca, eres un mero concelleiro cunhas funcións determinadas e todas a que se pasen das que tes encomendadas pola alcaldía son extralimitacións túas. Porque chamas ti do teu tetéfono( bueno do concello) por exemplo á empresa de autobuses?, ¿que ten que ver coa túa responsbilidade no concello? Eres acaso ti o concelleiro de obras, de servizos?
Que me dis de múltiples chamadas consecutivas e continuadas á biblioteca? Tantas cousas tes que falar coa Cacharra? Tamén a biblioteca é unha cuestión túa? Respostame sen mentiras e manipulacións que é o único no que es experto.

Luis Angel Sabariz Rolán · 10-01-2011 a las 17:04

Xa comezas a desvíar o tema, «estudiante», ou «bngpontecesures». O motivo de todo isto foron as mentiras do BNG sobre os gastos telefónicos que aparecen no boletín e que motivaron a miña defensa con datos e cifras. Claro que me preocupo polo transporte escolar, claro que me preocupo polo funcionamento da nova calefacción da biblioteca, polo roubos que alí houbo, polo material substraído, polo parte ao seguro, polas obras do edificio, polos actos que houbo no aniversario, polas subvencións para libros por parte da Xunta, polo problema que temos alí coas cadeiras, por se entra ben a conexión a internet dos usuarios, polo número que temos, pola limpeza do recinto, etc…
Acabo de chamar a ADIF porque todavía non arranxaron o alumeado da estación. ¿Que queres que faga?. Esta noite van a estar a escuras os usuarios e mañá cedo tamén. A miña obriga como concelleiro e insistir. ? o normal nun representante dos veciños.

erika folgar · 10-01-2011 a las 18:20

Creo que si un miembro del equipo de gobierno, ve o sabe de algún problema, es su deber avisar lo antes posible a quien sea necesario para que sea resuelto con la mayor premura e eficacia. Por lo tanto no veo en ningun momento que el señor Sabariz se estea extralimitando en sus funciones, es más creo que cumple con su deber, como cualquier ciudadano ejemplar deberia hacer al tener constancia de cualquier anomalia. Si bien es cierto, que hai otros concejales en la Corporación, no me parece logico que se espere a que se entere el concejal en cuestión de cualquier fallo. Lo que pasa es que este es un pais en el pululan los vagos y maleantes,con metalidad funcionaria del mínimo esfuerzo,y cuando existen prohombres preocupados y que trabajores, a la gente eso parece molestar. Ojalá en todos los ayuntamientos de España hubiera gente trabajadora como Sabariz.
Tenemos que tener en cuenta, que nuestro diminuto municipio no es la Xunta de Galicia ni el Estado español, en la que la ministra de Defensa no va a llamar por telefono para avisar para arreglar los baches de una pista a la empresa de mantenimiento, porque estamos hablando de administraciones mayusculas, con las competencias regladas, profesionalizadas y separadas. Por lo que en Cesures, el primer concejal que se entere de algo tiene que intentar ayudar resolver la cuestion o problema que se le plantee.
Un concejal no debe pagar de su bolsillo las llamadas de telefono, y más aun cuando no está a sueldo.Seguramente Sabariz ha pagado de su bolsillo,antes muchas llamadas de telefono que tuvieron que ver con la gestión municipal y de ese tema no hablais.
Y otra cosa, asi como nuestro presidente del gobierno de España o el de la Xunta de Galicia, es presidente las 24 horas, porque tiene estar siempre al servicio de su nación y protegido contra los malhechores, con su servicio de seguridad, coche oficial las 24 horas disponible, lo mismo es el concejal y 3º teniente alcalde sr.Sabariz. No existe un horario para eso. Y si hizo llamadas a altas horas de la noche sus motivos tendria…hay mil motivos para realizar llamadas y gestiones…proteccion civil, sergas, abastecimiento de aguas, UNION FUERZAS ELECTRICAS DEL NOROESTE SOCIEDAD AN?NIMA, MOVISTAR S.A., mantenimiento de carreteras, empresas que trabajen con el ayuntamiento por cualquier asunto de ultima hora, directores xerais que por carga de trabajo incluso atienden por telefono de noche y fines de semana, CUERPO DE LA GUARDIA CIVIL, BRIGADAS ANTICIENDIOS, redacciones de prensa….existe todo un mundo funcionando las 24 horas del día, cosa que la mentalidad funcionaria del mínimo esfuerzo de muchos no comprenden.
Es más que seguro que nuestra gran virgen marinera, la Virgen del Carmén enviara a Sabariz para mirar por todos nosotros, orlandolo de extraordinarios dotes para su infatigable trabajo.
Sabariz es posiblemente el heroe que Cesures necesita, pero no el que se merece algunos, y eso es considerado como villania.
La capacidad de liderazgo de Sabariz es incuestionable a los ojos de cualquier ciudadano de bien, junto al triunvirato municipal que gestionan los intereses de nuestro ayuntamiento, seguiran ayudando al mejor porvenir y progreso de Puentecesures. Esperemos, que el sr.Sabariz ocupe algún día el puesto que merece en el consistorio. Y si no es así, es posible que nuestra virgen marinera le tenga en vista, preparado para ser elegido para liderar y gestionar los destinos de mayores y supremas empresas que hagan que su nombre se escriba con letras de oro y pase a la posteridad y sea recordado por toda la nación, por los siglos de los siglos.

javahacks · 10-01-2011 a las 18:40

Que motivado está Sabariz, ahora que ten quen o defenda… enfin, eu penso que estudiante non desvía nada o tema (se o fixese, seu comentario estaría moderado, non cres?)
Eu fagome as mesmas preguntas ca el

manolo o do bombo · 10-01-2011 a las 23:08

Vamos haber sabariz si ti fas tantas chamadas ,que demonio fai a alcaldesa cobrar a fin demes sentada no sillon ,.o deber da alcaldesa e facer a malloria das chamadas ,e ti non cobras enton eres mais parvo ca do que pensaba.

manolo o do bombo · 10-01-2011 a las 23:14

LA virgen marinera de ERIKA vaino facer alcalde.

arredemo · 11-01-2011 a las 08:51

E a alcaldesa non dispón dun móbil do Concello? Si é así, cal e o seu gasto? E nos tempo de Angueira, había algún outro teléfono en mans doutro concelleiro?

Luis Angel Sabariz Rolán · 11-01-2011 a las 14:53

Sí, «arredemo», a alcaldesa dispón dun teléfono portátil do concello. Eu comprobei o custo ocasionado ao concello polo meu e polo do alcalde anterior para defenderme da acusación falsa que se reflicte no boletín do BNG. Se queres saber o custo do da alcaldesa por este concepto, pregúntallo a ela no concello ou dille á oposición que o pregunte no vindeiro pleno.
Entre os anos 1999 e 2004, o único teléfono portátil de membros da corporación era o do ex alcalde. Creo que a finais de 2004 pasou a ter tamén outro teléfono con cargo ao concello a primeira tenente de alcalde, Maribel Castro, ata que rematou a lexislatura.

arredemo · 12-01-2011 a las 12:52

Estaría ben que eiquí se publicara o consumo telefónico da alcaldesa, e así coñecer conxuntamente o gasto dos dous móbiles. Creo que as xestións telefónicas feitas por ambos os dous móbiles debería ser similar ao gasto ocasionado polo anterior alcalde, cun só aparello?

DON PEPITO · 12-01-2011 a las 16:15

E Sr Ranfulfe no ten movil? Eu penso que hai que sumar o gasto dos 3 moviles e comparalo co movil do exalcalde.

Sonny Forelli · 12-01-2011 a las 20:06

Sabariz ahora no te vengas quejando,que te cansastes de andar a lanzar acusaciones sin fundamento contra personas. ahora no tienes derecho a quejarte

Luis Angel Sabariz Rolán · 12-01-2011 a las 22:22

Ya te dije, «arredemo», que el consumo del teléfono de la alcaldesa, lo preguntes en el consistorio. Ahora bien; te adelanto que la suma de su consumo y el mío, no llega a la mitad de lo que gastó el ex alcalde en la legislatura 2003/2007. O sea; de similar, nada.
Rafael Randulfe, no tuvo, ni tiene, teléfono portátil a cargo del ayuntamiento, «DON PEPITO».

Deja una respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.