El PP cree que Vilagarcía debe definirse en la defensa del tren de proximidad.

Publicado por Luis Angel Sabariz Rolán en

p007genn01_1.jpg

Tomás Fole.

El portavoz del Partido Popular, Tomás Fole, propone que Vilagarcía se defina
en la defensa del tren de proximidad ante las previsiones de cierre de estaciones y supresión del servicio actual en la línea que une el municipio arousano con Santiago, Pontevedra, y Vigo.

El edil popular considera quela capital arousana saldría muy perjudicada de cumplirse las previsiones de desmantelamiento de la actual vía férrea de conexión con Santiago y por lo tanto ??non pode quedar á marxe? de los movimientos que están protagonizando concellos como Catoira, Valga Pontecesures y Padrón.
??Vilagarcía recibe moitos visitantes dende Santiago e dos concellos intermedios, que acoden especialmente pola praia?, apunta Fole, para quen a supresión desa liña ??iría totalmente en contra do obxetivo de potenciar a nosa cidade?.

El Partido Popular plantea una reunión de la xunta de portavoces para dialogar sobre la postura del Concello ??e clarificar se Vilagarcía apoia o aproveitamento da infraestructura do tren rexional existente para consolidar unha comunicación de cercanías ou se prefire renunciar a ela e promover outras propostas como a anunciada polo Goberno local de convertir parte desa vía en camiño peonil e en estrada?.

Esta idea, según Fole, es una causa de preocupación. ??Entendemos que o máis beneficioso para Vilagarcía é mellorar as comunicacións por tren, o que resulta viable ao contar xa cunha vía férrea que se pode aproveitar?.

En opinión del portavoz del PP, el tren ??é un medio de transporte non só moi demandado, senón recomendado desde os poderes públicos polos beneficios medioambientais e de desconxestión de tráfico que supón, y por esta razón ??non se entende que en lugar de potencialo se desaproveite desmantelando servizos de proximidade pola chegada do AVE?.

En cualquier caso, el Partido Popular cree que el tema ??require do diálogo e do consenso dos grupos presentes na corporación municipal?, e iso é ??o que nós propoñemos para adoptar unha postura e decidir as actuacións?.

DIARIO DE AROUSA 10/08/08


0 comentarios

Deja una respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.