Los «hombres de negro» se suben al tren

Publicado por Luis Angel Sabariz Rolán en

caiga.jpg

??CAIGA QUIEN CAIGA? HABL? CON LOS VECINOS DE PORTAS SOBRE EL FERROCARRIL Magdalena Álvarez niega la mayor y asegura que ??no se ha cerrado ninguna estación?

??Los políticos tienen una capacidad enorme para cambiar la realidad?. Esta fue la conclusión a la que llegó el presentador de ??Caiga Quien Caiga?, Frank Blanco, tras ver el reportaje que su compañera Estíbaliz Gabilondo realizó sobre la desaparición del tren de cercanías. La reportera viajó a diversos lugares de Galicia como Portas o Catoira para recoger la indignación vecinal ante el cierre de las estaciones ??de toda la vida? y trasladarla a los representantes públicos. La sorpresa llegó cuando el presidente de la Xunta se limitó a asegurar que ??estamos mejorando la red de tren? y la ministra de Fomento se atrevió a decir que ??es imposible que se haya cerrado alguna estación?. Que se lo pregunten a Portas.

Es imposible que en Galicia se haya cerrado ninguna estación de tren, porque aún no se ha puesto en servicio el eje de Alta Velocidad?, Magdalena Álvarez dixit. La ministra de Fomento dejó boquiabierta a la reportera de ??Caiga Quien Caiga? Estíbaliz Gabilondo cuando le preguntó sobre la problemática de la desaparición del tren regional en localidades como Portas. La ??sobrinísima? de Iñaki Gabilondo se quedó sin palabras, sobre todo, teniendo en cuenta que el 21 de octubre había viajado a Portas para comprobar cómo la entrada en funcionamiento de la variante del AVE dejó a la villa incomunicada y sin ningún medio de transporte público al que recurrir. La ministra se dio cuenta de su metedura de pata y, días después, envió una carta al programa de La Sexta reconociendo que ??algunas estaciones han quedado sin servicio? y también dio razones, aunque nada originales: ??tienen pocos usuarios y no son rentables?.
Lo cierto es que el reportaje televisivo dejó bastante a las claras que algunos pueblos gallegos se están quedando como ??en el siglo XIX?. Con la puesta en servicio del Eje Atlántico de Alta Velocidad más de veinte estaciones cerrarán ­once de ellas ya quedaron sin servicio­ y dejarán sin acceso directo al tren a dos tercios de la población, unas 120.000 personas.

Estíbaliz realizó un recorrido por estaciones como las de Redondela u Osebe ­en donde aún paran trenes, pero en un número ínfimo­, y también Portas o Catoira: la primera sin servicio desde julio, la segunda amenazada con acabar en la misma situación. ??El tren en Galicia es una especie en peligro de extinción?, comentaba en tono irónico, por algunos pueblos ya no pasa y, por otros, ??pasa, pero de largo?. ??Lo que nos está pasando es de pena, nos quitan, con lo imprescincible que es, el tren de cercanías?, decía molesta una vecina de Portas. En este municipio carecen de otra alternativa de transporte y algunos ciudadanos tienen que hacer auténticas virguerías para poder ir a trabajar o estudiar. Un ejemplo es Mercedes, que cursa Hostelería en Santiago. Tiene que levantarse todos los días a las 4:30 de la mañana para salir de casa a las 5:30 y caminar a oscuras hasta Caldas de Reis. Dos kilómetros de recorrido en los que la acompañan su madre y su hermano. Y todo esto para llegar a Santiago a las nueve de la mañana, con más esfuerzo y más costes que si se mantuviera el tren.

En Catoira comprobó como la estación permanece en un estado lamentable, con la taquilla media quemada y sin horarios para consulta de los usuarios. Ramiro Paz y Fernando Rial fueron dos de los vecinos entrevistados por la ??mujer de negro?, ante la que reclamaron horarios más acordes a las necesidades de la población para que el tren recupere usuarios.

Con estas quejas ciudadanas bajo el brazo, llegó la hora de buscar respuestas en los políticos. Emilio Pérez Touriño fue la primera ??víctima? de Estíbaliz Gabilondo. Dijo, con toda tranquilidad que ??no estamos desmantelando la red de trenes, sino mejorándola. Estamos incrementando el transporte colectivo y los vecinos de Portas van a tener un magnífico transporte para poder moverse igual o mejor que antes?, aunque no acertó a decir qué transporte será ni cuándo comenzará a funcionar. La insistencia de la reportera casi saca de sus casillas al presidente de la Xunta: ¡Está diciendo un cuento chino. No cuente usted cosas extrañas! Tendremos un tren nuevo y moderno?, le espetó, antes de despedirse con un ??¡Qué pesada!?.

Las respuestas de Magdalena Álvarez tampoco aliviaron mucho a los vecinos: ??Estamos haciendo una línea moderna y más rápida, pero la Alta Velocidad no permite mantener el mismo trazado?. Pero tranquilos… ??Portas tiene una estación a diez kilómetros?.

DIARIO DE AROUSA, 12/11/08


31 comentarios

via13 · 13-11-2008 a las 18:24

puderon aproveitar a sua visita a cesures para averiguar porq sabariz non publicou nada da cuñadisima q lle pegou a dous menores perdeu o xuicio e lles tivo q pagar unha indemnizacion

via13 · 13-11-2008 a las 18:27

ou tamen para averiguar porq sabariz barreu coas rodillas e ca lingua toda a gasolinera diante do dono pa q non lle puxera unha denuncia por implicalo no tema do gasoil

via13 · 13-11-2008 a las 18:31

ou porq o concelleiro de cultura esta ate os mismisimos huev… do «señor» sabariz ante a avalancha d chamadas q casi parece mais ben «acoso» para intentar facernos ver q e el quen trae o comedor para o concello jajaja

via13 · 13-11-2008 a las 18:36

hai q mal aproveitada a visita deste programa ca cantidade d cousas paranormales q hai neste concello incluso as tres candidatas para a anpa tres expedientes «XXX». A ver si fan falta Mulder e Scully juasjuasjuas

estudiante · 13-11-2008 a las 19:30

Via 13, xa che vale, queres acabar co Saba ou qué. O saba é como é e todo o mundo o sabe.
Pon moita información aquí e está ben, pero só pon a que lle convén.
¿Como vai por algo negativo da súa cuñada?
¿como vai dicir que anda coa paranoia de chamar atodo Cristo (por certo ata a min me chamou)para facerlle ver que é el e só el o que vai acadar o comedor escolar? Non eso non o vai dicir e ata o vai nejar.
Por certo e ainda que non teña que ver con esta entrada, so enlazo co que escribiu via 13,acordadesvos como criticaba á juardería cando estaba fora do joberno?
Que si se resbalaba, que si o concello daquela non facía nda, ect.
Pois ajora resulta que a súa familia (outra cuñada) denuncia ás da juardería,sejún me contan, pero xa directamente na Xunta, pero él caladiño, caladiño.

Cara de cona · 13-11-2008 a las 19:53

Ai carallo seguides co gasoil….xa veredes cando dentro duns días teña que ir a declarar pepe o da gasolinera…angueira…o pte. do naútico….vai mandar carallo….o xurxo non sabe como vai saír…repostaxe as 10 e as 10,10 do mesmo dia…como se explica eso…os coches gemelos…jo…jo…jo…

manolo o do bombo · 13-11-2008 a las 20:19

ESTOU de acordo con vial 13,e con estudiante xa que sabariz e tan verdadeiro,e transparente ,e sempre di que pon as noticias mais importantes,como non dixo o que pasou na garderia,como e a cuñada nin mu esta moi caladiño,si governara o bng anunciava a bombo e platillo.¿Porque no puxeches no diario de arousa e aqui na paxina ? .esto e moi grave.

Luis Angel Sabariz Rolán · 13-11-2008 a las 21:46

Teño que dicirlle a «via13», a «estudiante» e a «manolo o do bombo» que eu non son ningún patriarca e contesto:
1.As incidencias da vida particular das miñas cuñadas son da súa responsabilidade. Cada un ten que facer fronte ós seus actos, «vía13».
2-Sobre os feitos ocorridos na gardería non quixen entrar nunca, precisamente por ser concelleiro e tío do neno. Os meus cuñados actuaron, creo, que como faríamos calquera nai/pai se apreciamos que o noso bebé aparece con danos moi visibles no rostro ó saír da instalación (cheo de moratóns e inchazóns, etc..): levalo ó medico (e ó hospital por prescrición de dito médico), e preguntar polo sucedido na gardería pedindo unha explicación. ¿Quen non faría isto?. A miña cuñada fixo logo o que considerou máis oportuno (queixouse no centro por escrito). Ten todo o dereito a facelo. Teño coñecemento que a dirección da gardería informou ó concello do sucedido, pero, reitero, non intervin para nada neste tema como concelleiro que son.
Tamén teño que dicir:
a)Non tiven que pregar a ninguén nada no asunto do gasoil. Vaise instruir o caso no Xulgado de Caldas de Reis e pouco debo dicir disto. Eu cumprin coa miña obriga como concelleiro, exercitando as acción penais oportunas, e non vou a entrar a valorar as actuacións doutras persoas.
b)? totalmente falso que eu moleste ó meu compañeiro de corporación Jesús Rey co tema do comedor. Falei con el dúas o tres veces para que asistira a unha reunión coas integrantes da xunta directiva da ANPA e punto. Por certo; dita reunión foi moi interesante e se van realizar varias xestións sobre este tema.

Parece que hai persoas, simpatizantes do BNG, que coa súa deseperación pola perda do poder, se adican a descualificarme con esta falla de respecto. Que me ataquen a min, que critiquen as miñas accións políticas, etc… Pero que deixen en paz á familia da miña dona.
Saúdos.

via13 · 13-11-2008 a las 22:31

ai «señor» Saba que cada can lamba o seu carallo e ti o de…….
1)o da tua cuñada,coma ti dis,é un tema como outro calquera que ti contas nesta paxina,simplemente e informacion coma ti dis da que hai que informar os veciños do concello e coma o concelleiro que ti dis que es,informa de todo canto pasa,non do que a ti che conven,e xa que ti dis que deixas a familia a parte,tes que tratala como unha cidada mais do concello de pontecesures¿ou e a que esta empadroada en Padron?
2)sabes moi ben todo o que lle imploraches o da gasolineira pa que non che denunciara e tonto el por non facelo.a saber que sacou a cambio.
3)non me refiro a Jesus Rey,»señor» Sabariz,se non,ao concelleiro de cultura da Xunta de Galicia.ESE e a quen me refiro eu,que esta empezando a crer que é o neno do Sexto Sentido,con tantas visions….
En fin,simpatizantes de que?menuda obsesion tes cos do BNG,meu deus!de falta de respeto «rien de rien»como che diria un frances.En galego é NADA DE NADA,ou agora informar é decir a verdade e faltarlle o respeto á xente?
Atentamente,un cordial saudo.

Luis Angel Sabariz Rolán · 13-11-2008 a las 23:03

Tranquilízate, «via13», e non toques de oido porque a Xunta de Galicia non ten concelleiros senón conselleiros. E o de Cultura non é concelleiro nin conselleiro. ? conselleira.
Reitero que o caso do consumo de gasoil do Patrol de obras vaise instruir e cada un pode exercitar as accións que queira. Os feitos non están, nin moito menos, prescritos.
Se consideras que se debe facer algunha entrada referente á miña cuñada ou a calquer outra persoa, pues podes facela cando queiras. Esta páxina posiblita que calquera persoa poida introducir novas. ¿Que sigues a tratar de descualificar á familia da miña dona?. Ala tí. Eu son Luis Ángel Sabariz Rolán, dou a cara con nome e apelidos, e teño a conciencia moi tranquila.
Felices soños.

proteston · 14-11-2008 a las 01:37

No voy a entrar en este tema porque creo que por hoy ya te llega.Sabes que pasa Saba tu pides que dejen a tu familia en paz y me parece muy correcto.Pero sabes lo que pasa que cuando tienes malas noticias de familiares de los demás no te cortas un pelo en ponerlas.Muchas veces llegando a hacer daño a algunas familias del pueblo.Como tú dices si vale todo.Pues que cada uno aguante de su vela.Hoy te toco a ti y creo que merecida.Eso para que veas que no todas las noticias valen para tener debate.
Lo que si veo claro y ya digo que no me quiero meter, ya que la politica no es lo mío.
Si el incidente fuera gobernando el BNG y no tú con tus compañeros ya tenias a todo el bloque en el juzgado.Pero como eres tú el que estas en el gobierno a callar que toca.
Y es más y dices que como concejal no te quieres meter pues eso me parece muy grave.Ya que para eso estas en el gobierno y lo que le paso a tu sobrino le puede pasar a otro niño. Así que creo que como concejal te tienes que meter para evitarlo.
Un saludo y que te sea leve pero si eres el informador de esta página tienes que estar a las duras y a las maduras.

Luis Angel Sabariz Rolán · 14-11-2008 a las 16:14

¿Que fixen ou fago dano á familias do pobo, introducindo novas?. En absoluto.
? curioso, a páxina está a ter un éxito importantísimo e xa é un referente na comarca. Actitude de algúns: imos a atacar a Sabariz polas novas que pon. Lembro que a páxina non é de ninguén e todos podedes facer entradas. Eu puxen imnumerables veces novas que falan na miña contra e trato de ser o máis imparcial posible coas entradas.
Sobre o incidente da gardería, non estou de acordo contigo «proteston». O asunto está a ser levado por outro membro da corporación e, precisamente, creo que me debo abster por razóns de parentesco. Por suposto, preocupeime cando o solo estivo esbaradizo na gardería, ou cando pedín explicacións polo despido dunha traballadora ó anterior goberno, pero non presentei denuncia algunha.

Tiroliro II · 14-11-2008 a las 19:06

Aqui aínda anda o mundo o revés, querían que o da gasolinera o Pepe denunciase o sabariz, tratará de defenderse pero non sei como, se hai vales do patrol de carga con dez minutos de diferencia, hai coches que non son o patrol que respostaron…que coches foron?, porque na gasolinera apuntaron a matrícula do patrol?, porque o xurxo firmou o conforme?, onde vai o gasoil? en que oche levarono pola cara?, hai que instrucción mais interesante nos espera, hai medo, cagarrías, quen cantará?., iría o gasoil nun coche gris? negro? roxo?. porqu nopatrol non foi nin a cuarta parte, haber quen acerta

Cara de cona · 15-11-2008 a las 20:33

Checha faille unha foto a angueira o lado do surtidor…sería moi ilustrativo…para o libro da campaña electoral das eleccións de 2011..un gran logro para os nacionalistas…jo..jo..jo..

checha · 15-11-2008 a las 21:22

Tamén podo ir a quitarche unha a ti o teu traballo para ver como lle das a «sin oso» todalas tardes.

via13 · 20-11-2008 a las 23:13

ai tamariz tamariz como me gusta q te perdas en cousas como o d concelleiro, conselleiro ou conselleria eso é o q a ti che preocupa. Probablemente do delegado de educación d Pontevedra tampouco sabes nada verdad? Di q é outro dos moitos q está d ti hasta…
Con respeto o da tua cuñada sigo dicindo q asi como contaches o accidente q tivera Maximino Freiría(o tacón) por si no no lembras, non contaches tampouco cando te acercaches a él na igrexa e como fuxiches co rabo entre as pernas juas juas juas ca resposta del, pero claro como era o pai d Fran dese si podemos contar. Pois o da cuñadisima idem d idem q ademais é un tema bastante mais serio que outras moitas troulas q contas por aqui e q por certo saiu condenada e tivo q pagar insisto. E con isto non estou intentanto descualificar a familia da tua dona,coma ti dis, q xa bastante penitencia teñen contigo.
Con respeto o da gasolineira sigo dicindo q o chan quedou tan pulido e brillante que parecia unha autopista noviña,q tonto o dono por facerche caso.
Hai q ser moi friqui pa ter a conciencia tranquila e poder pegar ollo polas noites, si señor.
E por suposto teño uns sonos mais q felices porque gracias a Dios non teño unha banda d incompetentes dirixindo o meu concello ni malinformando.
Un cordial saudo

Luis Angel Sabariz Rolán · 21-11-2008 a las 00:59

Pois si que me das ánimos, «via13». Que toda a xente está de min ata os mismísimos, que teño que saír escapando co rabo entre as pernas, que son unha penitencia para a miña familia, que son trouleiro, incompetente, etc… E para rematar, ata me chamas friqui. Estás un pouquiño faltón, cálmate un pouco.
Hai que ter paciencia, aínda que se metan contigo. Dicíamo a miña nai dende pequeñino. Sempre me lembro dela cando me tratan de facer dano.
Descansa «vía13» e non te enfades. Espero que mañá vexas as cousas doutra cor.

manolo o do bombo · 21-11-2008 a las 16:19

Arredemo sabariz ,solo che acorda tua nai cando se meten contigo,a min acordame todos os dias no bo e no malo,xa de pequeno eras tan parvo que se metian contigo.

Luis Angel Sabariz Rolán · 21-11-2008 a las 23:27

Seguides cos adxectivos descualificándome. O de parvo vouno tomar nun sentido agarimoso, ¿non si?, «manolo o do bombo».
Eu trato de informar e de opinar co maior respecto posible para tódolos intervintes e sempre dando a cara. Hai xente que non o entende así e respóstame chamándome de todo. Non lle podo facer nada.

via13 · 22-11-2008 a las 01:11

Joder farias o papel d Maria Magdalena perfecto!!! so victimismo e mais victimismo e mais victimismo uffff q me durmo. Pero respostar e aclarar as cousas na d na. Que catro anos perdidos o tonto pra un concello como este!
Seguro q si vou tomar algo a de Elias alguen d ali me aclarara mais cousas q ti porque contigo non sei si é q eu vexo borroso ou so lanzas cortinillas d fume pa escabullirte. A bueno e q ese é o teu estilo perdón non o sabia.

Luis Angel Sabariz Rolán · 22-11-2008 a las 10:07

Vaiseche esgotando a mensaxe, «via13». Escribir por escribir. Está todo dito.

Vaticanista · 22-11-2008 a las 21:01

Deixade a María de Magdala en paz, unha gran protagonista da paixón de Xesús. Sabariz e un bo cristiano, dos que pon a outra mejilla, se o abofetean aguanta, non agrede contra os ignorantes e os maliciosos que temos nestes noso pobo onde a envidia e a mentira son o deporte favorito, claro que lle aprenderon a ter paciencia, otro mandaría todo pola borda e deixaría que os vividores do bloque seguiran exprimindo os cartos de todos, mandou parar e os cesureños de ben lle estaremos moi agradecidos, Deus bendiga as suas accions

Cara de cona · 25-11-2008 a las 17:28

vía, o da vista borrosa non e o saba….ti xa sabes que hai máis dun na corporación…o saba bebe auga do grifo por non gastar…e austero……

Luis Angel Sabariz Rolán · 25-11-2008 a las 18:28

Tanto bebo auga mineral embotellada coma auga do grifo, «Cara de cona». A auga da traída de Pontecesures sempre foi de boa calidade. Hai que dicilo.

estudiante · 25-11-2008 a las 20:37

Tamén che justan ben as copas e o viño, pero se cho pajan. Non é que sea austero Cara de Cona, o que é un amarrado.

Luis Angel Sabariz Rolán · 25-11-2008 a las 20:50

Sigues con tu escalada de descalificaciones y además con ataques personales, «estudiante». Me lo vou a tomar a broma, porque es lo mejor. Sabes perfectamente que no me van mucho las bebidas alcohólicas.

manolo o do bombo · 26-11-2008 a las 19:19

Sabariz de donde eres,fala galego que nos entendemos todos.

Luis Angel Sabariz Rolán · 26-11-2008 a las 23:06

Hablo gallego y castellano. Soy bilingue. Mis comentarios los entendeis todos.
Falo galego e castelán. Son bilingue. Os meus comentarios entendédeos todos.

laranxa · 27-11-2008 a las 13:11

«los hombres de negro»visitaran Pontecesures para entrevistar a Maribel e Sabariz

Cara de cona · 27-11-2008 a las 18:12

E angueira, xurxo e outros irán a Caldas a entrevistarse cos xuices para declarar polo gasoil…jo..jo…jo…

laranxa · 30-11-2008 a las 22:25

Apesares de non saber a data «los hombres de negro»tentaran entrevistar a Sra.Alcaldesa e o Sr. Sabariz sobre asuntos que descoñece a cidadania

Deja una respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.