Souto acusa a Maribel Castro de ??amenazar? a miembros de TeGa para que no fuesen en la lista.

Publicado por Luis Angel Sabariz Rolán en

Ángel Souto ante varios integrantes de su lista durante un mitin de Terra Galega en Pontecesures.

El popular Juan Manuel Vidal Seage y la independiente Maribel Castro arremetieron contra Ángel Souto tras sellar este un pacto de gobierno con el BNG y el PSOE. Lo acusaron de dejarse llevar por el interés personal y de actuar al margen de su ética y ahora el líder de Terra Galega contraataca. Lo hace sacando a la luz pública el contenido de las conversaciones que mantuvo con PP, IP y ACP tras las elecciones y reconociendo que puso como condición innegociable para alcanzar un acuerdo que Maribel Castro renunciara a su acta de concejal antes del Pleno de investidura. Souto Cordo acusa a la exalcaldesa de ??amenazar e increpar? a varios miembros de TeGa para que no formasen parte de la lista electoral, algo que, según el ahora concejal de Obras, sucedió en público y ??delante de bastantes vecinos?. Ese, dice, es el motivo por el que se negó a formar parte de un gobierno en el que también estuviera Castro y niega que el PP tuviera conocimiento de esta condición en los días previos a la constitución de la Corporación. Lo puso sobre la mesa, afirma, en una reunión celebrada el día 29 de mayo y en la que participaron los dos ediles del PP, Juan Manuel Vidal Seage y José Ramón Cadilla. Es más, ??es el propio Vidal Seage el que me dice que ellos tampoco quieren a Maribel Castro, pero ven difícil que ella renuncie a ser concejala?, sostiene el portavoz de TeGa.
Tanto es así que, siempre según su versión, el día 6 de junio, en otra reunión a la que asistieron Cadilla y el independiente Luis Sabariz ??me trasladan que hay un acuerdo para que Maribel continúe dos o tres meses y después renunciaría a su Concejalía ya que, si lo hiciera antes de la toma de posesión, sería un escándalo?. Ante esto, Ángel Souto pregunta al líder el PP si ??¿no está demostrando usted falta de ética y una hipocresía inaudita al excusarse en una petición de TeGa para no decir a la ciudadanía que usted tampoco quiere a Maribel??.

Otra de las condiciones impuestas por Souto Cordo fue que el presidente provincial del PP y de la Diputación, Rafael Louzán, se desplazara a Pontecesures para negociar en persona la realización de inversiones en la localidad, algo que nunca llegó a ocurrir. Ángel Souto reitera que, desde el principio y para avanzar en las negociaciones, instó a PP, IP y ACP a que se pusieran de acuerdo con anterioridad a plantearle una propuesta, algo que tardó en suceder ante la pugna entre Seage y Castro para hacerse con la Alcaldía, un cargo que ambos querían.

No fue hasta minutos antes de que cerrase el pacto entre BNG, PSOE y TeGa cuando Ángel Souto tuvo conocimiento de la propuesta que le hacían las fuerzas políticas de derechas. De nuevo los interlocutores fueron Sabariz y Cadilla que ??se comprometieron a que Maribel Castro se vaya en dos o tres mes. Me ofrece, como mucho, la segunda tenencia de Alcaldía y o bien Obras o bien Urbanismo?, ya que, al parecer, estaba previsto que Sabariz fuese primer teniente de alcalde y se hiciera cargo de Urbanismo. Sin embargo, el tripartito con nacionalistas y socialistas estaba prácticamente cerrado, solo pendiente de unos flecos y ya había sido autorizado por el Consello Local de Terra Galega. Esa fue, finalmente, la opción que salió adelante y que permitió a Luis Álvarez Angueira recuperar la Alcaldía cesureña.

DIARIO DE AROUSA, 19/06/11


43 comentarios

pedro da cachopa · 19-06-2011 a las 17:16

Y dijo yo. El señor de la Tierra Media Jalleja dise que solamente le daban la sejunda tenensia de la Jefatutura del Estado del UNtamiento de Sexsures y Obras, si apoyaba a los altares al chico (im)popular jruista.Y amin me parese que le fasian una oferta buenita, porque el si chejaba a formar parte dese jodierno de la Santisima Cuatriniad, el señor de la Tierra Media Jalleja seria dos 4 el que menos votos tinia,por lo normal seria que le diera la tersera subjefatura e o fixeran consejal de puntos de lus y jardines de carrouchas en Condide,y sin sueldo, como se seria logico.Porque ajora el señor de la Tierra Media jalleja fue el mas listo listo,el señor Roquiño con mas votos le sede la primeira tenensia de la Jefatura de Estado,e colle a consejalia das «Obras asfalatadas,tapaburatos,tubos de desajues e arrejla-aseras» y e consejalia de «Axudar a faser pisos y casistas a los constructores», por lo al final va a manejar más dineros para jastar el solito que el resto de los 5 conselleiros del jodierno, y con facultades espesiales para influir en todos ellos para que lle fajan ajarimos a sus amijos de taberna. Pobre Roquiño que tendo más votos,por ser buen chico para que Sexsures pudiera jodernarse, sedio a las ambisiones del Señor de la Tierra Media Jalleja y proximamente investido Gran Señor del Sur de Sexsures y Marqués del protectorado de Condide-Couto . Roquiño quedo con consejalias que non teñen un peso para jastar, y el Señor Jefe de Estado Anjeria y su séquito de consejales Rojos na pratica poco van faser por si mismos, por vender y darles todos los poderes sin ninjun tipo de «cordura» al nuevo Gran Señor del Sur de Sexsures, que con siento ochenta votos es en la pratica quien manda,y despues protestaban en el 2007 por que se iligira a Maribel Jefa de Estado de «iure», porque el señor de la Tierra Media Jalleja es jefe de estado de «facto» en la sombra, asi falan los señores avojados que falan por la tele.

Luis Angel Sabariz Rolán · 19-06-2011 a las 18:54

Quiero matizar dos cosas:

1. Que los integrantes de TeGa votaron varias veces que en ningún modo aceptaban formar parte de un gobierno con la exalcaldesa por razones personales de los miembros de la lista. Exigían que para estar en un cuatripartito la Sra. Castro tenía que renunciar a su puesto de concejal antes del 11 de junio.

2. Esta postura fue comunicada por el Sr. Souto el 8 de junio aclarando que en un 99% era invariable. Despues se habló, por si acaso surgía lo del 1%, de cargos y competencias, pero con poca concreción pues el requisito de la renuncia era innegociable para TeGa, como así fue. Por cierto, yo siempre fui de soldado raso. Es cierto que el PP prefería que yo fuera primer teniente de alcalde o concejal de infraestructuras (nunca de urbanismo), pero yo dije que no aspiraba a nada e iría donde quisieran todos. Para mí el obstáculo fue lo de la exigencia de la renuncia, los aspectos competenciales pienso que se solucionarían.

manolo o do bombo · 19-06-2011 a las 19:09

QUE chanchullos,se traian el juapo la cartos y el transfuga,creo choven que non aspiraras a nada ti con tal de que non entrara angueira xa te consolabas ,pero saleuche o tiro pola culata.

o chiquitas · 19-06-2011 a las 19:20

? tempo pon a cada un no se sitio,contanse cos dedos das mans,que nadie queria a maribel cartos ,por prepotente ,cacique,cando non iban polo seu rego amenazaba,e mais cousas que sean de saber,e ti facendolle a cama durante catro anos ,e se pregunta moita xente ¿QUE CONSEGUICHES ARRUINAR A TUA CARREIRA POLITICA?

Portoghes · 19-06-2011 a las 21:20

Vexo que é unha gran aficionada ás amenazas esta muller…

outro · 19-06-2011 a las 22:33

Noraboa, Sabariz, non sei como o fas, pero aínda hai quen segue a soñar contigo. Despois do fantástico análise de Pedro da Cachopa, ler os comentarios de Manolo o do Bombo e O Chiquitas é coma para votarse a chorar.

Luis Angel Sabariz Rolán · 19-06-2011 a las 22:41

De chanchullos nada. Tampouco coñezo ás persoas presuntamente ameazadas.

ramon rodriguez rodriguez · 20-06-2011 a las 01:46

O HOME DO SACO di nada de chachullos , jajaja

manolo o do bombo · 20-06-2011 a las 12:16

Que morro lle votas sabariz,conoces as persoas ,e sabeo todo o pobo non veñas a darte de listo,e para outro chora o que queiras eu riome ja..ja…ja…….

Luis Angel Sabariz Rolán · 20-06-2011 a las 14:41

Non «manolo o do bombo» non coñezo as persoas da lista de TeGa presuntamente ameazadas pola exalcaldesa, nin tampouco, claro, o tipo de ameaza. Ademáis dos afectados, coñecerá a identidade o Sr. Souto e os testemuñas dos que fala este último.

ramon rodriguez rodriguez · 20-06-2011 a las 20:05

Un billete de SEIS euros é mais legal que Xabariz

porco bravo · 21-06-2011 a las 23:13

Sabariz, «ni contigo ni sin ti tienen mis males remedios»….
E despois din que es ti o que está obsesionado co imputado Angueira, isto parece de coña.
Tes razón «outro» en canto ó penosos que resultan algúns comentarios.

Caminante · 22-06-2011 a las 10:43

Raro raro, que todo o mundo saiba algo ao respecto das presuntas ameazas, salvo o señor do fondo amarelo, que claro, unha vez máis, nin sabe, e sobre todo, nin quere nin lle interesa saber.Tes razón, «porco bravo», que penosos resultan algúns comentarios… que penosos.

ife · 22-06-2011 a las 14:51

Pero será que nadie recuerda las pintadas de la casa del «transfuga» como le gusta decir a algunos pero si ahora el Bloque apoya al PP, el PSOE al Bloque, el PP y el PSOE, el PSOE, Bloque y PP. Pero que más da si hay ratas en todos sitios. Creo que el transfuga es de lo más honrado que tiene este pueblo que ya es decir.

papagos · 23-06-2011 a las 10:45

Hai que saber perder «ife». A tí gustaríache mais que o Sr Cordo lle derá a alcaldía a outro. Pero eso non che dá dereito a ser tan falton/-ona. Sería mais incoherente que lle dese a alcaldía ó PP, xa que o nomeamento do Sr Seage provocou a escisión. Algúns intentades poñer o mesmo nivel este pacto có de hai catro anos, pero non son equiparables (nin polos veciños, nin polos medios de comunicación, nin por ninguén con un mínimo de sensatez). De momento na historia dá democracia cesureña hai dous tránsfugas, o Sr Sabaríz e o Sr Díz, seguro que eles recordan moi ben o tema dás pintadas, para a súa vergonza.

outro · 23-06-2011 a las 19:28

Non creo que ninguén pretenda comparar os pactos. Hai catro anos o pacto foi para darlle a alcaldía á lista menos votada. Agora o alcalde é o da lista maís votada. Iso non debería facer esquecer que hai catro anos as forzas do goberno (deixando de lado a comedia do PSOE ca ACP) eran forzas claramente de dereitas, e agora hai outra comedia protagonizada polo núcleo duro co PP que se xunta co BNG. O denunciado codo con codo co seu denunciante. O que antes eran ideas, programas, proxectos… absolutamente antagónicos (agás o desmesurado amor polo pobo), agora é un proxecto común, que mesmo é o suficientemente elástico como para darle cabida nel ó PSOE .
Hai catro anos o pacto era para deixar fora a Angueira. Agora o pacto pretendido por Souto era para deixar fora a Maribel. Para Souto é irrelevante que 200 veciños queiran a exCartos na Corporación. El non a quere e xa está. E como ela quere estar, pois pacta cos outros.
Dicirme unha cousa. Estou farto de escoitar falar das persoas ¿Alguén fala de ideas ou programas?.
Certo, os pactos non son comparables.

papagos · 24-06-2011 a las 18:02

O teu argumento podería ser aceptable «outro», por suposto non compartido polo que a mín respecta, senón fose porque omites deliberadamente datos importantes e terxiversas outros. Dende logo non houbo ningunha comedia dó PSOE cá ACP, o que pasou sabémolo todos, e non é cuestión de repetilo, recordas: tránsfugas, venganzas personais, avogado gratis, … etc. Xa o dis tí, hai catro anos ás forzas eran claramente de dereitas, ¿qué facían Sabaríz e Díz no PSOE? (soubémolo despois). Volves o denunciado-denunciante, o Sr Souto xa non está nó caso, como tampouco nó PP (cambian as cousas). Dende logo ó que pretende pactar negocia as súas pretensións, e intenta conseguir o máximo posible, non todos fan como o Sr Sabaríz que non aspiraba a nada (bastáballe con que Angueira non fose alcalde) e estivo a merced do que acordaran os outros. Dende logo o que sí foi relevante para o Sr Souto (irrelevante para tí) foron as amenazas que dí, sufriron os membros dá súa lista. Está moi claro que os pactos non son comparables.

outro · 24-06-2011 a las 21:29

Papagos, podes acusarme canto queiras de terxiversar. ? o teu problema. Manteño o da comedia PSOE-ACP e déixate de tránsfugas e caralladas varias. O que facían Sabariz e Diz no PSOE e cousa deles e sobre todo dos «iluminados» dos PSOE que os puxeron ahí, porque supoño que estaremos dacordo que eles non entraon na lista do PSOE pola forza, senon porque alguén llo permitiu.
Curioso que para ti Sabariz e Diz vaian a ser tránsfugas de por vida, sen embargo Souto xa non é denunciante. Anda, Papagos, sexamos serios.
¿Sería eu o que presentou a denuncia inicial?.
Para ti é lexítimo que cada quen tente conseguir o máximo posible. Moi ben. Cousa túa. A min gustaríame máis que se falase de programas, cousa que non está pasando.
E rematas coas ameazas que (presuntamente) sufriron os membros de TeGa. A ver, Papagos, se queres falamos en serio, e senon deixámolo para o vindeiro século. Supoñendo que sexa certo ¿quéresme dicir que teñen que ver as ameazas cos pactos poselectorales?.
Respeto, Papagos, respeto.

papagos · 25-06-2011 a las 12:58

Está moi claro «outro» que non compartimos os mesmos valores. ¿? culpa do PSOE que Sabaríz e Díz sexan tránsfugas?, estás de broma. Aquí non hai comedia ningunha, hai dous aproveitados que utilizaron ó PSOE para perpetrar as súas fechorías, e podes darlle as voltas que queiras. ¿Pos no mesmo nivel ser tránsfuga que denunciante?, tes un problema de comprensión, que non serei eu quén de solucionarcho. Estarás de acordo conmigo, en que é moi difícil pactar se hai ameazas de por medio, pareceme que falamos de palabras maiores. Eu entendo que o teu intento de defensa de Sabaríz ponte nunha situación difícil, pero os feitos son os que son. Por último e gratuito que me pidas respeto, os meus comentarios sempre son respetuosos.

can do cura · 25-06-2011 a las 14:36

Sr.SOUTO;

? dia a dia convenzome de que vostede ten madeira de LIDER.
Despois do gran PEPIN.

Vostede mais os seus asesores ferreteiros teñen a escola de PI?EIRO!

outro · 25-06-2011 a las 14:45

Papagos, renuncio ó diálogo contigo.
Pero antes que quede moi clariña unha cousa. Sigo esixindo respeto. Non me acuses de terxiversar. Esa é tan só a túa opinión, do mesmo xeito que eu podo pensar que es ti que terxiversa e omite malintencionadamente. Só cuestión de velo doutra maneira. Pero eu non dixen en ningún momento que o fixeras.
Cando Sabariz dixo «Non sabes o que dis» todos en pé de guerra.
Aproveitados, tránfugas, perpetrar fechorías…problemas de compresión… SON AS T?AS VERBAS.
¿E ti es sempre respetuoso? Pois a ver que vas dicir cando non o sexas.
Respeto, Papagos, respeto.
«Intento de defensa de Sabariz»… anda, Papagos, anda…
E agora si, unha vez máis, ríndome.

    Caminante · 25-06-2011 a las 16:12

    «Outro», eu nas palabras «Aproveitados, tránfugas, perpetrar fechorías?problemas de compresión? » non vexo falta de respeto ningunha.
    Aproveitados foron, pois usaron unhas siglas, as do PSOE e os votantes do PSOE para un único motivo: impedir que o señor Angueira fose alcalde e perpetrar a fechoría de colocar de alcalde a unha señora que obtivera 200 votos, sendo de tódolos partidos a menos votada.
    Problemas de comprensión podemos e temos todos algunha vez. Non vexo que sexa tan grave tal «acusación».
    Sobre o de tránsfuga, cada un que pense o que queira: «Persona que con un cargo público no abandona este al separarse del partido (PSOE) que lo presentó como candidato». Ahí o deixo.

maruxa a curuxa · 25-06-2011 a las 18:35

«Can dos cura» parece que non cres que Maribel ameazara a membros de Terra Gelaga, non é só que ameazara a uns, senón que tamén outros renunciaron a ir na lista para non ter problemas con ela, xa sabedes… os favores despois hai que pagalos. Falas de Piñeiro, pero non sei eu quen é o digno sucesor, se os de Tega ou a señora ex alcaldesa. Creo que escoceu abstante este goberno, co cal eu non me identifico, pero prefiro que goberne o que máis votos acadou (o BNG, neste caso) e non o que teña máis ansias de poder, a Maribel saiulle ben nas outras, pero pensaba que ía seguir chupando do bote catro anos máis? Recollemos o que sembramos, e esto vai por todos

outro · 25-06-2011 a las 19:29

Caminante, que ti non vexas ahí falta de respeto non quere dicir máis que non o vemos do mesmo xeito. Non pasa nada. A vida continúa.
No que atinxe ó do tránsfuga e ó denunciante, voucho repetir a ti. Eu falei do denunciante e o denunciado er Papagos pretende desmontar iso dicindo que «Souto xa non está no caso». Ou sexa, que se o entendín ben, según Papagos, Souto xa non é denunciante, pero Sabariz será tránsfuga toda a vida. Digo eu que a mesma vara de medir para todos ¿non?. Non pretendo discutir aquí se Sabariz foi un transfuga ou non. El e os seus dirán que non, e os contrarios dirán que si. Ata ahí todo normal. O que xa non teño tan claro é que rematada a lexislatura na que se cambia de partido persista a denominación. Porque agora, mentras non se saia da ACP entendo que non sería tránsfuga. Agás que nos inventemos agora ós tránsfugas de Primeira, Segunda e Rexional Preferente. De todolos xeitos, non era esa a cuestión, que sería debate aparte.

    Caminante · 26-06-2011 a las 01:56

    Tes razón » outro», o señor Sabariz deixou de ser un tránsfuga para pasar a ser segundo el mesmo di un soldado raso sen aspiracións ningunha. Triste camiño o seu.
    E voltei a leer o comentario de «papagos», e que queres, non vexo por ningures falta de respeto hacia ti, e leino con moita atención, asegúrote.
    E fágohe unha pregunta; ti crees que o señor Sabariz faría o mesmo que fai catro anos para impedir a elección do señor Angueira como alcalde?… Estás pensando o mesmo ca min, a que si? Logo deixate de Primeiras ou de Rexionais Preferentes…

    Repetir: Volver a hacer lo que se había hecho,

ife · 25-06-2011 a las 20:59

Non entendedes nada, «transfugas» porqué?. Porque non votaron o bloque , pero si eso dixerono desde o principio. Preguntadelle a Conchy a do futbol que sabe toda a historia ou agora non lle interesa e di o contrario?. E por outra banda cando o PSOE tuvo tan bos resultados con todolos afiliados históricos en contra?

stravinsky · 25-06-2011 a las 22:32

maruxa a curuxa nn sei se t decatas d stamos nun pobo d estupidos coma ti (sen animo de ofensa)q seguen votando a un home; por non nomealo de outra maneira , q rouba o diñeiro do concello
sinto decirche a verdade compañeira.

stravinsky · 25-06-2011 a las 22:33

por certo se fose algen algo honrada/o nn botaria todo o dia conentado ó seu PC.

papagos · 26-06-2011 a las 13:49

Mira «outro», sería «bonito si colase». No teu argumento falta un detalle moi importante. A ver se comprendes, condición de denunciante podémola ter todos, por exemplo, a quen non lle roubaron algo algunha vez e presenta unha denuncia. Agora ben, condición de tránsfuga só a teñen aqueles que deciden tela, tendo en conta que a palabra tránsfuga ten unha connotación negativa (como p. e. difamador, traidor, desertor…etc) non todo o mundo está disposto a selo, depende en gran medida dós valores morais de cadaquén.
Quedará ná historia dá política de Pontecesures, que nó 2007 Maribel foi alcaldesa, sendo a menos votada, grazas ós votos do PP e ós de dous tránsfugas dó PSOE. Os feitos son os que son, gustaranche mais ou menos, pero non son opinables.
Por último, os meus comentarios sempre, sempre son respetuosos, deberías ler algún dós teus antes de xulgar ós demais. E despois dís que non intentas defender a Sabaríz, permiteme a túa expresión: anda, outro, anda…

maruxa a curuxa · 26-06-2011 a las 16:24

stravinsky estúpido seralo TI, e repito que eu non votei NUNCA ó bloque deste pobo, co cal xa dixen que non me identifico, máis que un partido de esquerzas o bloque de pontecesures segue máis a liña de España 2000,a ver se aprendes a leer, e tranquilo que ti non me ofendes, non ofende quen quere senón quen pode

outro · 26-06-2011 a las 23:35

Pura palabrería, Papagos, e agora xa nin es orixinal. Anda, Papagos, anda.

porco bravo · 26-06-2011 a las 23:43

Mira «outro», cando se está a debater con xente que raia o integrismo ou fundamentalismo nada hai que facer. Por moito que tentes explicar e ser mínimamente obxectivo nos teus argumentos sempre van pór eles o punto e final e sempre van ter eles a razón. No seu adoutrinamento a condición de transfuga ten carácter vitalício.
Pola contra, para min a condición de IMPUTADO remata co dictado da sentenza xudicial que o absolva como inocente ou o condene como culpable, é dicir, non lle confiro un carácter vitalicio.
Falabas tamén do( ex)-denunciante que agora é o seu socio de goberno….pero aí xa non entro porque iso xa me parece tan sumamente surrealista que prefiro irme deitar.

papagos · 27-06-2011 a las 10:55

Está moi claro que cando non podedes defender o indefendible, recurrides ás calificacións gratuitas. Un consello «outro e porco bravo»: lede un pouco mais, usade mais a meudo o diccionario, e así non teredes problemas có significado dás verbas, tamén os vosos comentarios serán mais cribles. Sen ningunha dubida é a mellor vacina contra o integrismo, o fundamentalismo e por suposto evitaríades o adoutrinamento.

    outro · 27-06-2011 a las 12:29

    Sr. Académico (Papagos): ¿E ti falas de adoutrinamento? O mundo ó revés.
    Falando de ler e de diccionarios, xa que che gusta a cousa. Vótalle un olliño á túa ortografía.
    Integrismo, fundamentalismo… anda… andaaaaaaaa

    Caminante · 27-06-2011 a las 13:27

    Suscribo o do diccionario…

papagos · 27-06-2011 a las 13:04

Mira outro eu non me considero ningún académico, nin son superior a ninguén, son eu e punto. Complexo de superioridade téndelo algúns, eu asegúroche que non. Probablemente teña faltas de ortografía, cando eu estudiei non tiñamos galego como asignatura, intentarei facelo o mellor posible. O teu «outro» é mais grave, xa que confundes as palabras p.e. compresión e comprensión entre outras, le os teus comentarios, que por certo tamén teñen algunha que outra falta de ortografía. Eu fago comentarios para debater temas, este tipo de cuestións son absurdas.

outro · 27-06-2011 a las 13:56

Non me lembro de ter empregado «compresión» ou «compresión», aínda que podería ser que si. Pero es ti que abre o grifo falando de ler mais e de diccionarios… «lede un pouco mais, usade mais a meudo o diccionario». Iso DIX?CHELO TI, así que non me veñas agora de víctima.
TODOS aquí temos faltas, e non pasa nada. O malo é cando chega un académico falando do diccionario.
Anda, andaaaaaaaaaaa…..
P.D. Agradecería aclaración da entrada donde confundo «compresión» e «compresión».

    Caminante · 27-06-2011 a las 15:28

    Eu creo que se refire, «outro», a esta frase túa; «Aproveitados, tránfugas, perpetrar fechorías?problemas de compresión? SON AS T?AS VERBAS.»

    «Papagos», é un fallo sen maior importancia, baixo o meu punto de vista.
    Está claro que quería dicir comprensión, esta clase de erros ortográficos témolos todos.

    Perdoade a intromisión.

outro · 27-06-2011 a las 16:27

Pois é verdade. Sen palabras, Papagos, sen palabras.

    Caminante · 27-06-2011 a las 23:04

    Pero bueno, «outro», o da ortografía, dicir tamén que ese comentario para min tamén sobra.
    E de igual xeito que nos trabucamos escribindo, tamén o facemos leendo.
    Así que tamén é comprensible o erro do amigo «papagos». Ou a ti nunca che pasou?
    ? unha pena que vos enzarzarades en ortografías e académicos. Coma aquí sempre dicimos os defectos e nunca as virtudes dos demáis, eu, dígovos os dous, que disfruto co voso particular debate, ainda que, e sintoo «outro», estou moito máis preto das opinións do amigo «papagos».
    Pola miña parte, grazas aos dous.

papagos · 28-06-2011 a las 10:18

Grazas Caminante. Eu tamén disfruto cós teus comentarios, e comparto moitas dás túas opinións. A min non me gustan os debates estériles, pero hai xente que cando non ten argumentos dedícase ó desprestixo fácil dó contrario. Cando che dín cousas coma que raias o integrismo, fundamentalismo, que es un adoutrinado, pois un intenta defenderse, e cando te defendes dínche que tes faltas de ortografía (alguén que tamén as ten). Eu non vou de víctima, para que lle quede claro a algún, simplemente digo que é de humanos equivocarse o mesmo que é de humanos tentar defenderse.

outro · 28-06-2011 a las 16:52

Cada vez entendo menos. Estou completamente seguro de que compartimos mil cousas e opinións (non todas, claro), e cando queirades abrimos debate aparte sobre as exclusivas e outras caralladas.
Vou facer unha proposta. Podería ser que a miña lectura vaia cada vez a peor, pero se non estou equivocado, NUNCA fixen ningunha alusión ás faltas de ortografía (que TODOS temos) ata que Papagos me recomendou ler mais e empreñar mais o diccionario, é dicir, foi en defensa propia.
E se non estou equivocado, as miñas verbas adoutrinamento, integrismo e fundamentalismo foron respostas (non acusacións) a un comentario de Papagos no que si dixo esas verbas en alusión directa a Porco Bravo e a min.
Do último comentario de Pagagos teño que deducir todo o contrario.
Se eso non foi así, se fun eu o primeiro en lanzar a pedra, dicirmo (igual que Caminante aclaroume o da ??compresión?) e dou a miña palabra de que o meu comentario seguinte vai ser para pedir perdón.

outro · 28-06-2011 a las 16:53

O de EMPRE?AR o diccionario… en fin.. outro erro mais que non haberá que clarexar.

Deja una respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.