Exigen a Angueira que explique a quien envió 1.249 mensajes de móvil en seis meses.

Publicado por Luis Angel Sabariz Rolán en

El grupo de gobierno de Pontecesures detectó, repasando los datos de las facturas telefónicas correspondientes al año 2007, que desde el teléfono portátil de la Alcaldía, ocupada por Luís Álvarez Angueira, se realizaron ‘nada menos que 1.249 mensaxes de texto a un mismo número’ en los seis meses previos a abandonar el cargo.

Los responsables municipales dicen que les resulta «extraño» que se utilice desde la Alcaldía el sistema de mensajes de texto con tanta frecuencia para cualquier tipo de gestión municipal y les parece «inconcebible que haxa 1.249 ó mesmo número en tan pouco periodo de tempo».

Por ello, solicitarán a Álvarez Angueira, que actualmente ejerce como portavoz del Bloque en la oposición, que informe en una sesión plenaria sobre el destinatario de este «desorbitado número de mensaxes», así como las razones que motivaron los mismos.

Desde el gobierno local esperan que durante la sesión plenaria se pueda aclarar «un feito tan infrecuente».

Señalan asimismo que en las facturas viene reflejado que algunos días incluso se enviaban mensajes cada cuatro minutos.

DIARIO DE AROUSA, 02/03/08

ANGUEIRA TENDRÁ QUE EXPLICAR 1.249 MENSAJES HECHOS DESDE EL M?VIL DE LA ALCALDÍA.

El gobierno local de Pontecesures va a solicitar del ex alcalde, el nacionalista Manuel Álvarez Angueira, que informe en un pleno sobre el uso que hizo del móvil de la alcaldía durante el anterior mandato. Se refieren, en concreto, a la emisión de mensajes de texto.

Según la facturación telefónica correspondiente a los seis últimos meses en que Angueira ejerció de alcalde, desde este teléfono móvil se realizarán 1.249 mensajes de texto a un mismo número.

«Resulta un tanto estraño que se utilice desde a alcalde o sistema de mensaxe de texto con tanta frecuencia para calquera tipo de xestión municipal, pero parécenos inconcebible que haxa 1.249 ao mesmo número en tan pouco período de tempo», explica el tripartito a través de un comunicado.

El gobierno local considera la cantidad «desorbitada» e insta al hoy portavoz del grupo de la oposición, el BNG, a «aclarar un feito tan infrecuente».

No es la primera vez que el gasto telefónico de Álvarez Angueira es objeto de debate político. El concejal Luis Ángel Sabariz, hoy miembro del gobierno, entonces en la oposición, ya había solicitado el año pasado información en el Concello sobre el detalle de las llamadas del alcalde desde su teléfono móvil así como de las recargas del teléfono portátil de Maribel Castro, hoy alcaldesa y entonces primera teniente de alcalde con el BNG. Entonces no pudo acceder a estos datos.

LA VOZ DE GALICIA, 02/03/08

ACUSAN A ANGUEIRA DE ABUSAR DE LOS MENSAJES DE TEL?FONO.

El tripartito cesureño tiene previsto solicitar al ex alcalde nacionalista de Pontecesures, Manuel Luis Álvarez Angueira, explicaciones por la realización de 1.249 mensajes de texto desde el móvil de la alcaldía durante los seis primeros meses del pasado año, antes de que el portavoz del BNG abandonase el cargo tras las elecciones de junio. Los miembros del grupo de gobierno presidido por Maribelñ Castro quieren que Angueira informe sobre la identidad del destinatario de «este desorbitado número de mensajes y las razones que motivaron los mismos, para tratar de aclarar un hecho tan infrecuente».

Los integrantes del tripartito consideran «un tanto extraño que se utilice desde la alcaldía el sistema de mensajes de texto con tanta frecuencia plara cualquier tipo de gestión municipal, pero nos parece inconcebible que se registren 1.249 al mismo número en tan poco espacio de tiempo».

El ex alcalde cesureño respondió ayer a la acusación asegurando que se trata de un nuevo capítulo de la «persecución personal a la que me tiene sometido el grupo de gobierno», especialmente el edil no adscrito, Luis Sabariz. El portavoz municipal de los nacionalistas cesureños reconocía ayer «estar muy tranquilo» ante esta nueva acusación.

Lo cierto es que las acusaciones entre varios integrantes del tripartito y el BNG no pueden catalogarse como buenas, sobre todo, después de que Luis Sabariz y su número dos, que concurrieron a las elecciones municipales bajo las siglas del PSOE, optasen por apoyar como alcaldesa a una independiente, Maribel Castro, en compañía del PP, en vez de dejar que gobernase la lista más votada como ordenaba su partido. Además, Castro formó gobierno con el BNG, un gobierno en el que también participó Sabariz hasta que abandonó.

FARO DE VIGO, 02/03/08


39 comentarios

Tuso · 2-03-2008 a las 14:19

Creo que podo arriscarme a apostar por unha resposta:
«Se creen que fixen algo mal, denuncienme».

Seguro que vai ser esta ou algo parecido, e de dar explicacións, nada de nada. ? o que hoxe en día algúns chaman «transparencia».

Cara de cona · 2-03-2008 a las 17:34

Pero como..esa porrada de mensaxes a unha persoa..que mal cheira esto..o que faltaba despois do gasoil, das comidas dos acompañantes…
O angueira con mensajitos como os rapaces desde o teléfono que pagamos todos…ben Saba investigando..hai que apartalo da circulación…e logo o Psoe quería que pactara con angueira. Fiseches moi ben, nin o partido nin ostias, primeiro a honradez..os fulleros para a casa…

xiana cores · 3-03-2008 a las 15:14

Con este comentario non vou a xustificar a ninguen.Xa que este tipo de actuacións para min non estan xustificadas e me da igual quen as faga.Dame igual que sexa o BNG que sexa o PP que sexa o PSOE os verdes os roxos ou os amarelos ou sen mais quen se aproveita deste tipo de situacions.O que si me fastidia que quen quite esta noticia sexa a persoa que mais se aproveita deste tipo de situacións.E vou a ser ben clariña.
-O señor Sabariz actualiza esta paxina todolos dias dende o seu posto de funcionario do concello de Sanxenxo os cartos dos veciños.
-Este señor cando tiña tlf movil do concello as suas facturas eran de libro xa que se dedicaba a romperlle a cabeza a un numero de veciños para que lle desen información.Agora non sei se o ten pero tamen teriamos que revisarlle as facturas.
-Este señor usa o internet do concello en horarios nocturnos nos que non esta a facer xestión ningunha.Internet pagado polos veciños.
-Este señor esta nas oficinas do concello ata altas horas da madrugada usando o tlf que tamen pagamos todos os veciños.
Asi que como di o refran «Sempre fala o cú que mais cheira».
E ademais SR Sabariz non creo que ninguen lle vaia a preguntar a vostede a quen demonios chama vostede nin en que paxinas de internet entra.
E repito non e xustificando a ninguen pero que esto o denuncie vostede sona un pouco a cachondeo.

Luis Angel Sabariz Rolán · 3-03-2008 a las 15:58

Mira, «xiana cores», os medios publicaron unha nota do equipo de goberno que é moi clara, e agora só queda esperar polas explicacións do ex alcalde. Que se envíen 1.249 mensaxes a un mesmo numero dende o móvil da alcaldía non deber ser considerado precisamente como un cachondeo.
Pero os defensores do Sr. Alvarez Angueira arremetedes contra mín, en lugar de enxuizar os feitos.
Como estás a dar unha información sobre min terxiversada, coméntoche o seguinte:
1-? certo que introduzo novas nesta páxina e algunhas no Concello de Pontecesures. Como é tarifa plana isto non ten gasto para ninguén.
2-Durante os anos que estiven co ex alcalde non tiven teléfono portátil a conta do concello. Dende hai uns meses si o teño. Se queres revisar as facturas quedamos un día e comprobámolas. Tamén quero enseñarche para comparar as do Sr. Alvarez Angueira.
3-¿Qué chamo a veciños por teléfono?. Naturalmente, e tamén a organismos, medios de comunicación, etc…Por suposto, ás horas que poido. E tamén o facía cando estaba co goberno do BNG.

Paréceme moi inxusto que me chames aproveitado. Teño a conciencia moi tranquila e non fun ó concello a levarme nada. ¿Qué cometin erros?. Naturalmente. Poderán decir de min o que queiran, pero non de que vin a aproveitarme dun cargo. Sabes o que che digo «xiana cores»: que ti o sabes mellor que nadie.
Para rematar, dígoche que nunca esquezas que as 1.249 mensaxes a un mesmo número non as enviou Sabariz e que eu non teño culpa de que foran enviadas.

Pepe de San Xulian · 3-03-2008 a las 16:40

Que boiña es xiana non xustificas eso pero o 9 de Marzo vas a votar o BNG, non xustificas o outro pero atacas a Sabariz a diestro e siniestro. Para xá xiana resultas aburrida e de moi mal gusto.

xiana cores · 3-03-2008 a las 16:43

E eu repitoche que con este comentario non xustifico a ninguen.Pero ti aproveitaste do internet e do tlf que pagamos todolos veciños.E sabes que che digo que non so o utilizas para as cousas do traballo senon para cousas persoais tuas.Asi que o que penso e quen queira internet e movil que o pague do seu bolsillo.Eu pago todolos meses as duas facturas do meu bolsillo non ma pagan os veciños.Eu si que podo ter a conciencia tranquila.
Tamen vouche decir mais cousas das que te aproveitas como mandar os municipais a dar recadiños sobre cousas da APA.Eso tampouco e aproveitarse do cargo.Veremos logo que ven sendo.
Non creo que chames a organismos nin a medios de comunicación de madrugada.Ou sei que me queres facer tonta.
Que me estas contando co de xa o facia co goberno do BNG.Que por eso xa esta ben feito.A min dame igual con quen estiveses.Estaba mal feito antes e esta mal feito agora.

Pepe de San Xulian · 3-03-2008 a las 16:48

Recorda a U e o IAM.

Tuso · 3-03-2008 a las 17:26

Pola contra, o de que hai algo mal feito agora é unha afirmación insidiosa (outra mais) súa «xiana cores», que aposto a que non podería demostrar de ningunha maneira incluso no caso de que fora certo.

Puxen entre paréntesis o de «outra mais», porque como se pode comprobar, acostuma a presentar as súas afirmacións como verdades e cousas que sabe, das que ten datos (que nunca aporta), cando en moitos casos son apreciacións completamente subxectivas. Resumindo que moitas veces adícase a tirar a pedra e esconder a man e sobre todo a sairse polos cerros de Ubeda…

Temos un exemplo nesta mesma nova. Trata dun SMS do Sr. Angueira e sae por peteneras, co estribillo de sempre, que se o Sr. Sabariz tamén fixo algo…., etc, etc, etc, e parece que tratando de impedir que fale. Tamén Escribiu vostede:
«-Este señor cando tiña tlf movil do concello as suas facturas eran de libro ……»
E quero supoñer que o Sr. Sabariz non mentirá (non tería sentido) cando afirma:
«2-Durante os anos que estiven co ex alcalde non tiven teléfono portátil a conta do concello.»

Fíxese como desinforma vostede, porque despois da súa intervención, eu quedara convencido de que o Sr. Sabariz tivera a súa disposición un móvil durante o mandato anterior. Empezaba tamén a dubidar de se facía un mal uso del. Menos mal que logo xa o desmentiu o afectao e aclarou que non dispoñía de móvil neses tempos.

Vamos, que se este é o xeito que ten de manter informada á xente, eu polo menos terei que optar por facerlle inda menos caso que ata o de agora.

Con respecto á nova inicial, a realide é que parece ser que os do equipo de goberno, teñen datos de que algo raro pasaba antes con eses SMS.

Se non me engana a memoria, o propio Sr. Angueira pretendía quedarse, cando deixou o cargo, co móbil do concello, non? Desta «rareza» xa se falara tamén nesta páxina.

Tuso · 3-03-2008 a las 17:29

Aclaración:
Os dous últimos párrafos do meu comentario anterior, debería de ir ao principio do mesmo.

Luis Angel Sabariz Rolán · 3-03-2008 a las 18:13

Como lle doe a algún isto dos SMS. E incribel que se chegue a comentar que lembrarlle a un/ha policía por teléfono que ten que abrir un local municipal para os nenos da ANPA, ou doutro colectivo, é aproveitarme do cargo de concelleiro.
Tes razón, «Tuso», hai xente que pretende taparme a boca para que non diga nada. ? totalmente inxusto.
Sabedes o peor disto: O indefenso que te sintes, e que estou seguro que a maioría destas persoas que agora arremeten contra min, coñéceme, saben o que traballei por este concello e que son incapaz de levarme nada.
Querían facer do concello un coto privado, e, unha vez fóra do goberno, non soportan que o seu líder non saira elixido alcalde. As razòns desta non elección vanse coñecendo ¿Ou non?.

basta · 3-03-2008 a las 18:49

Nestes casos «xiana» creo que é mellor calar a boquiña, máis que nada porque defender o imposible, e sobre todo con argumentos que non veñen ao caso, non serve para nada.

E unha triste nova, na que habería que chegar hasta ao final, e non hai máis que decir.
En todo caso se hai algo que aclarar, será o ex alcalde cando o crea oportuno ou cando lle pidan explicacións quen estea capacitado para facelo.

En outros tempos a oposición pideu os consumos tamén da entonces colega de Angueira, Maribel Castro. Sería interesante saber si se coñecen agora e a canto ascenden, pois daquela creo recordar que non o supemos.

Espero que esta nova non quede nunha nova olvidada do pasado, coma sempre, e que a xustiza por unha vez, poida respaldar as acusacións feitas.

Cara de cona · 3-03-2008 a las 19:37

Que ben vivía angueira, la virgen…gasoil polo morro, cobrando de educación sen ir a traballar, comendo cos seus descoñecidos acompañantes, regaliños e papatorias como as das mariscadas da chatarra…mensajitos a tutiplén…footing en horario de traballo…masajitos en no ximnasio…
Vaia líder Olaia….un bo exemplo do nacionalismo do futuro..jo…jo…jo…

error07 · 3-03-2008 a las 19:57

Sabariz para ya que vas a conseguir que llore. Siempre haciendose la victima, venga soltemos todos la lagrimita de cocodrilo para Sabariz haber si asi se sientequerido por el pueblo. :´(
«lembrarlle a un/ha policía por teléfono que ten que abrir un local municipal para os nenos da ANPA» interesante frase, me gusta. ¿Que edad tienen los policias del pueblo? creo que son bastante mayorcitos, que ya no son pequeños y sabran ellos solos cumplir con su trabajo. Ya me imagino lo que han de pensar de ti los policias al colgar el telefono. Sigamos llorando. ¿Que relacion tiene el ANPA con el ayuntamiento? pienso que el ANPA no pertenece al ayuntamiento, por lo tanto esas llamadas no son relacionadas con un uso para el ayuntamiento. ah!perdon! no me acordaba yo, que a ti no se te puede juzgar porque aun no llegaste a los gastos que hizo angueira, perdon mientras no llegues a gastar lo mismo que el eres un tio de puta madre y tienes la conciencia bien tranquila, no me acordaba yo de esto.
Respeto a todos esos mensajes seguro que tienes razon, como en el resto de acusaciones que haces en su contra pero… aun no he visto denuncias en los juzgados. Yo no se a quien crer pero angueira tiene razon ??Se creen que fixen algo mal, denuncienme?, en este pais todo el mundo es libre hasta que se demuestre lo contrario (es asi la frase ¿no?).

xiana cores · 3-03-2008 a las 20:20

Cara de cona outra que tamen pode falar.Entradas en internet as 17:30 estas en horario de traballo e tamen ese internet o pagamos todos.O final non se salva nin dios.Pero bueno que sigan ladrando.Poñedesme a caldo cando eu non xustifiquei a ninguen pero bueno.Non me vades a calar tan facilmente.O que non podedes poñer a un de tan cabron e os demais quedar de santos.Porque ningun de vos ten nada diso.Senon que todos aproveitades a xornada laboral para entrar en internet e falar por tlf.E iso e innegable e non so para cousas do traballo.
Sobre todo Tuso e Cara de cona.

Luis Angel Sabariz Rolán · 3-03-2008 a las 21:58

¿Sabedes que é o que solicita o grupo de goberno?. Pois que o ex alcalde aclare porque enviou 1.249 mensaxes a un mesmo número en seis meses. Non os mandou Sabariz nin «xiana cores», nin «error07», nin «Tuso», nin «Cara de Cona», etc… Os enviou o Sr. Alvarez Angueira dende o teléfono portátil da alcaldía.
Por certo; agora arremetedes non só contra min, senón contra outros intervintes que non defenden as vosas teses. Queredes descobrilos e xa estades con que si son tal ou cal. A min non me importa quen é ninguén. Que máis da. Hai que pensar pouco para saber dende que sectores ou núcleos de persoas veñen esas acusacións tan inxustas contra a miña persoa.

veciñamil · 4-03-2008 a las 02:16

Está moi claro para SAbariz, Cara de cona, Tuuso, Pepe de San Xulián e algún máis (ou algún menos pois é moi probable que algún destes se repita) que se non atacas a Angueira de forma furibunda entonces xa eres do Bloque e eres un resentido porque Angueira perdeu a alcaldía e se fas crítica á obsesión de Sabariz ou ao uso ilegal que él critica noutro, pero que él mesmo practica habitualmente, de usar o traballo en Sanxenxo para o emprego de internet e teléfono para o seu uso personal tódolos días que vai traballar e logo se pecha no concello habitualmente ata as 12 ou 1 da mañán, tamén a facer uso do teléfono e de internet(a esas horas non se fan xestións coas administracións, con ningunha, e se se está a chamar aos veciños a esas horas, que non o discuto, pois seguramente non se está moi ben da cabeza)entón este di que qe quere matar ao mensaxeiro e que se quere que él no escriba nesta páxina.
Mire Sr. SAbariz, se Angueira fixo un uso anormal ou irregular do teléfono móvil, pois mal feito, ainda que como di no dirario de Pontevedra vostede mesmo, o gasto que supuxeron os presuntos mensaxes foi escaso. O que si está claro é o odio que mantén vostede salta a luz. Sabe que obrou mal vostede ao facer o que fixo e que o pobo maioritariamente non o aproba, digo moi maioritariamente, e que quedou vostede diante do pobo e da opinión pública en xeral como auténtica «escoria política» ESCORIA POLÍTICA e desde entonces non fai outra cousa que intentar xustificarse e xustificar o inxustificable e por eso escudriña todo canto pode para atopar algo que poida usr contra Angueira e contra o BNG (aínda que más contra Angueira parece)para xustificarse. Parece un auténtico «enfermo» e xa sei que me vai contestar que sigo a tónica do BNG para con vostede,
Pero a realidade salta a vista. Esto seguirá así ata que vostede crea que xa está limpo e vostede non voltará a estar limpo nunca, porque o pobo non olvida e o cidadán non perdona e a Escoria será Escoria política sempre.

Luis Angel Sabariz Rolán · 4-03-2008 a las 07:30

Menos as explicacións do ex alcalde, «veciñamil», está todo dito. Para ti son enfermo, escoria e odio e non se debe comentar o das mensaxes porque todos somos iguais. Non comparto esa teoría. E moitos cidadáns tampouco.

veciñamil · 4-03-2008 a las 12:05

Esta mesma mañán aparecen varias entradas na páxina colocadas por ti, algunha é a mesma noticia do periódico, outra escribíchela ti íntegra, é dicir estiveches usando o ordenador e a internet, supoño que dende o teu posto de traballo, digo supoño pois non estou alí para comprobalo.
Pídoche que me contestes a esto, ¿foi dende o teu posto de traballo?

Tuso · 4-03-2008 a las 12:26

A ver «veciñamil», polo que a min respecta, en ningún momento nesta entrada mencionei ao BNG, nin creo que se poidan sacar das miñas palabras que pretendo que ninguén ataque «de forma furibunda» a ninguén, nin dixen que ninguén estaba resentido. Tampouco «me repito» con ninguén.

? vostede o que fala de ataques furibundos e de resentidos. ? vostede o que ataca (ao meu parecer) a outros decindo que teñen unha obsesión e deixando no aire insinuacións de dudosa veracidade. ? vostede o que xuzga aos demais decindo que obraron mal, que son escoria política, que parecen «enfermos». ? vostede o que fala dunha «realidade que salta á vista», esquecendo que cada un ten a súa visión da realidade e que igual non está na posesión da verdade absoluta.

Eu propoñolles a algúns dos que teñen tanto interés no tema «Sabariz» que abran unha nova entrada de opinión nesta web na que se poida discutir sobre aspectos «públicos» do Sr. Sabariz sen ter que estar sempre contaminando o resto das entradas.

laranxa · 4-03-2008 a las 13:07

¿Alguen pode explicarme por que o señor Luis Angel Sabariz Rolán se conecta todos os dias,en horario laboral,cando debería estar desempeñando o seu traballo como funcionario público?

Luis Angel Sabariz Rolán · 4-03-2008 a las 15:27

Seguides erre que erre. Que son funcionario, que o meu horario, etc…
Estás errado, «laranxa». A pregunta que lle formula o grupo de goberno ó ex alcalde é a seguinte: ¿Cómo pode explicar que nos seis meses anteriores a deixar o cargo, fixera 1.249 SMS, dende o teléfono portátil da alcaldía, ó mesmo número?.

O AMANTE BILINJUE · 4-03-2008 a las 18:00

Hai, pero que desconfiadiños me sodes todos. Se o milleiro de mensaxes foron polo ben do pobo. ¡Qué pouquiña memoria me tedes!. Se daquela era cando estaba Bea na OT. ¡¡¡Ai, Ai, Ai..cabeçiña!!

Luis Angel Sabariz Rolán · 4-03-2008 a las 18:57

Ben polo chiste, «O AMANTE BILINJUE». Foi moi bonito e ilusionante cando dende Setembro de 2003 ata xaneiro de 2004 Bea estivo en O.T., e cantos SMS enviamos os veciños de Pontecesures.

xiana cores · 4-03-2008 a las 21:12

En ningún caso xustifiquei as mensaxes, non me corresponde a min. Outra cousa e que Sabariz intente quedar de santo cando non é asi.

Luis Angel Sabariz Rolán · 4-03-2008 a las 21:49

Os santos están nos altares, «xiana cores». Todos temos «pecados», pero os que non somos santos tampouco enviamos ese número de SMS ó mesmo número dende un teléfono do concello.

laranxa · 5-03-2008 a las 12:30

«Non sabe non contesta»,non hai resposta para a miña pregunta de onte…

Cara de cona · 5-03-2008 a las 14:38

Non explicou no mitin angueira o dos mensaxes…bueno tampouco era o sitio porque non había nin dios….pérdese o poder e «no es lo mismo» como a canción de Alejandro Sanz.
Olaia marchou abraiada, entre que leeu no periódico o dos mensaxes, e o poder de convocatoría de angueira…dixo en privado..aquí hai que coller a escoba…non foi nin bernabé…..jo…jo…jo..
O da Maty decía…, a que virán estes aquí..collían ben na caseta do cura…jo..jo..jo..

decesures · 5-03-2008 a las 17:03

Eu creo que é moi sinxelo.Angueira gastou moitos cartos no que non os deberia gastar e iso sabemos todos que é certo , eu non pretendo apoiar a un ou outro pero esta claro que Angueira levou moitos cartos do pobo, cando Sabariz faga o mesmo criticarémolo pero de momento o que o fixo foi Angueira e non hai explicacións e Sabariz polo menos fala á xente sen problema algún.

decesures · 5-03-2008 a las 17:05

E o de Internet pois creo que Sbariz ainda que estea 24 horas iso pagase igual que se esta dous minutos asi que non ten sentido.E o do teléfono habería que mira-las facturas porque é normal chamar pero non mandar semexante cantidade de mensaxes como outros fixeron.

cocodrilo · 5-03-2008 a las 20:37

Vamos canto tempo levan xa esta pandilla gobernando, ou deberia decir facer que gobernan o noso pobo porque de eso nada de nada o Randulfe non a rasca bueno si na de Elias, a Sacapieles ahora ejerce de municipal amenazando os que aparcan diante da sua amiga a do Olivo, ali so se poden aparcar coches de alta gama, o Sabaris solo se dedica a falarnos de Angueira, por favor dediquense a traballar que para eso estan a cobrar os cartos de todolos cesureños ou se pensan que somos idiotas, xa son horas

Luis Angel Sabariz Rolán · 6-03-2008 a las 21:15

Non estou de acordo co termo despectivo «pandilla». Claro que hai que mirar para adiante, pero tamén hai que pedir as aclaracións correspondentes ó Sr. Alvarez Angueira nunha custións tan estraña como a das 1.249 mensaxes a un mesmo número dende o teléfono da alcaldía. A mín pregúntanme moitos veciños por esta cuestión polas rúas, e imos tratar de coñecer as explicacións do ex alcalde.

cocodrilo · 7-03-2008 a las 17:03

Pandilla:Grupo de personas que se reunen habitualmente para divertirse o para realizar alguna actividad.Esta e a definicion de pandilla no diccionario da real academia da lingua española , a min non me parece despectivo,pero ten usted razon que non lles pega nada,porque ustedes non se reunen van cada un por libre e divertirse, jo,jo,jo,querisa me da ,e non sei con que veciños fala usted eu sempre o vexo mais solo que la una.

cocodrilo · 7-03-2008 a las 17:08

De paso que nos aclaras as mensaxes de Angueira tamen seria interesante que nos expliques a que organismos estas chamando ti polas tardes, que eu sepa os organismos oficiais non traballan pola tarde,¿equivicome?

Tiroliro II · 7-03-2008 a las 18:14

Que golfada a de Angueira cos mensaxes, e agora bótanlle a culpa a Sabariz, que cante claro o golfo.
Os do bloque que estaban embarrados todo mundo a calar co se jefe…o xurxo..o tacón..margarita mi amor..baliñas..
Pero o increible e que os novos como pili a profesora, a de tocino, a da cocha se calen ante mil e pico mensaxes a un mismo número.
Grave, grave e o de cecilia a cocha, presentabase para arreglar o mundo no bloque e esta facendo totalmente o ridículo defendendo as trapicheiradas..por dignidade cecilia denuncia ou vaite para a casa, o sexa que o grave e que cague o can de Suso Rey en cambio que angueira faga o que lle salga dos huevos cos cartos de todos..ou reaccionas ou sempre serán unha merda.

laranxa · 8-03-2008 a las 12:12

«Cree o ladron que todos son da sua condición»…!Verdade tiroliro,cara de cona,pepe de san xulián «tres persoas distintas e un soio deus verdadeiro» a envidia

Tiroliro II · 8-03-2008 a las 18:49

No me saias coa santísima trinidade, os mensaxes, a golfada, que digan os do bloque a quen carallo lle mandou 1000 e pico de mensaxes Angueira, por que o tapan?, ese e o problema,a obediencia, a ninguén lle cabe na cabeza mandar todos eses sms a un mesmo número,e a cecilia a cocha e a pedrosa a tragar, que lles pode decir o xefe?, e inexplicable que traguen eses sapos gordos como alcahuetas, os cartos son de todos e non para pagar as juergas de angueira, que haxa dignidade por favor.

Gatita · 8-03-2008 a las 20:14

Tuve novios que me mandaron muchos mensajes, pero más de mil, dios mío. Esto no puede ser, serán mensajes repetidos con lo mismo, insistencia se llama a eso pero pagada por todos nosotros los de Cesures. Queremos saber, Angueira, tampoco veo que valgas la pena.

Pepe de San Xulian · 9-03-2008 a las 16:28

Polo que a min respeta quero deixar claro clariño que son único e insustituible.

luis · 16-04-2008 a las 20:21

Y algunos aun se llaman progresistas y democratas. Hace años los hace alguien del PP y la que se monta.

Responder a Tiroliro II Cancelar la respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.