Cesures descarta construir un centro de día sin el apoyo de la Xunta.

Publicado por Luis Angel Sabariz Rolán en

Los votos del tripartito fueron suficientes para aprobar la cesión de 721,90 m2 donde se emplazaban cuatro antiguas viviendas de maestros, ya desafectadas a la S.A. de Xestión do Plan Xacobeo, a pesar de la oposición del BNG, que insistió en aprovechar esta infraestructura para levantar un centro de día. «Non teñen gañas nin queren que se faga», criticó el portavoz nacionalista, Xosé Antonio Baliñas. «Nunca se puxeron en contacto co Consorcio e vostede (en referencia a Luis Sabariz) dixo que non era axeitado por que o concello tiña que achegar diñeiro. Se esa é a súa filosofía, aínda estaríamos esperando pola gardería», por lo que instó al gobierno local a buscar la financiación necesario para llevarlo a cabo.
Minetra el popular Randulfe acusó a Baliñas de «facer demagoxia» por acusarles de priorizar el albergue frente a los servicios pensados para los vecinos, Sabariz subrayó que el centro de día «pódese facer en calquera outro sitio, pero se hai financiamento por parte da Xunta. Non obstante, pasan os anos, as vivendas seguen en ruínas e non facemos nin unha cousa nin a outra». Por eo «é o que hai», ya que el proyecto del Xacobeo contribuirá a rehabilitar el inmueble darle uso y evitar «que entren okupas, problemas de salubridade, prexukízo para os escolares e para o concello e tamén o feísmo». Apuntó también que durante el gobierno bipartito «ninguén nos trouxo ningunha iniciativa».
La S.A do Xacobeo invertirá 400.000 eruos en la construcción del albergue para peregrinos para 50 plazas, cuyo diseño tiene en cuenta la actual configuración del edificio. Randulfe apuntó que «en caso de que no haya afluencia suficiente, se puede utilizar algún módulo para el concello». Las plantas superiroes se dedicarán a dormitorios con literas. La planta baja albergará la habitación de discapacitados, la cocina, el trastero, la oficina del hospitalero y las duchas.
El Pleno, que duró 25 minutos, estukvo a punto de convertirse, según criticó Sabariz, en un debate sobre «o estado xeral do Concello», ya que el BNG criticó el gasto de los Fondos E en «levantar beirarrúas» en ves de «dar servizos ós veciños». «Están mal gastados, ó meu xuizo», dijo Baliñas. «Cando vostedes gobernen, gástenos como queiran», le reprochó la alcaldesa, Maribel Castro.

DIARIO DE PONTEVEDRA, 16/01/10


0 comentarios

Deja una respuesta

Marcador de posición del avatar

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.